Sier dere glad i eg eller elsker deg til barna?

Jeg sier stort sett elsker deg. Føler det er sterkere enn glad i deg og derfor mer naturlig for meg å bruke❤️ Og det sier jeg og hver dag flere ganger
 
Jeg sier som oftest glad i deg, selvom jeg såklart elsker sønnen min ❤️
 
Sier begge deler, og det er så herlig å få høre begge deler uoppfordret fra minstemann ❤️ eldste sier det stort sett bare tilbake om jeg sier til han nå, men der er vel naturlig med alderen.
 
Sier elsker deg hver eneste dag. Hender barna sier glad i deg og da svarer jeg med det samme. Jeg ble aldri fortalt at de var glad i meg eller elsket meg. Mamma sier hu ikke er i stand til elske noen(utenom seg selv trur jeg).
 
Sier elsker deg hver eneste dag. Hender barna sier glad i deg og da svarer jeg med det samme. Jeg ble aldri fortalt at de var glad i meg eller elsket meg. Mamma sier hu ikke er i stand til elske noen(utenom seg selv trur jeg).
Sier hun det? Det er jo bare ufattelig trist:(
 
Sier begge deler til ungene :Heartbigred
 
Jeg elsker ungene mine mye mer enn jeg noensinne har elsket eller kommer til å elske en mann eller noe annet i hele verden. Så jeg sier til ungene mine at jeg elsker de:happy:
 
Jeg sier begge deler hver eneste dag.
 
Jeg ELSKER barna mine, og det sier jeg, hver eneste dag. ❤️
 
Jeg sier begge deler til barna mine. Den kjærligheten jeg føler for barna mine er den sterkeste følelsen jeg har! På den annen side hadde jeg syntes det hadde vært rart om mine foreldre hadde sagt det til meg, sikkert siden de aldri har brukt å si det, men det var først da jeg fikk barn at jeg forstod hvor sterk den kjærligheten egentlig er! <3
 
Jeg sier glad i. Syns «elsker» er et kleint ord. Klarer bare å si det om ting. (Som jeg åpenbart ikke elskerelsker).

Kan også si love you. Det går fint på engelsk. :hilarious:
 
Back
Topp