Hvordan var overgangen fra 2 til 3 barn for deg?

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
:)
 
Gikk fint egentlig. De to eldste er 8 og 12, så mye kan de jo fikse selv når bebiss henger i puppen.
Vi har heldigvis ikke slitt med sjalusi heller:)
Men jeg er glad jeg ikke har tre tette! Det ser jeg for meg at er slitsomt, så jeg spredde dem godt utover:p
 
Det gikk fint her. Liten attpåklatt så de to store hjelper mye til og greier seg en del selv i forhold til om de hadde vært mindre...
overgangen fra 1-2 var større her da de er tette i alder.
 
Gikk fint egentlig. De to eldste er 8 og 12, så mye kan de jo fikse selv når bebiss henger i puppen.
Vi har heldigvis ikke slitt med sjalusi heller:)
Men jeg er glad jeg ikke har tre tette! Det ser jeg for meg at er slitsomt, så jeg spredde dem godt utover:p
Det er kanskje lettere når storesøsken er litt større og kan klare seg litt selv, enn om det hadde vært tre små. Så godt dere ikke har opplevd søskensjalusi :D
 
Gått veldig bra :) Eldste er 6 år nå, mellomste 4,5 år og minstemann er (snart) 18 ,mnd så lillegutt løper etter storebrødrene og styrer sammen med dem :) Av og til skulle jeg hatt ett par hender til , men det løser seg som oftest og går greit :) Morro med 3 barn, mye liv og leven - og ganske godt når alle 3 har lagt seg til kvelden;):p I begynnelsen følte jeg kanskje litt at det var til tider vanskelig å gi alle 3 min fulle oppmerksomhet , men det har hjulpet nå som minste har blitt større . Prøver å finne på ting sammen men også at jeg tar en og en unge (og pappen også) og finner på noe bare med det barnet :) Koslig at di har søsken å leke og krangle med :happy: Og ingen sjalusi på noen av dem, føler vi har vært `flinke` til å snakke sammen og inkludere ungene i det vi gjør/gjorde med minstemann :happy:
 
Back
Topp