Gravid allikevel??

Vinter_Barn

Betatt av forumet
Hei hei jenter!

Jeg har den siste måneden ikke følt meg helt som meg selv. Startet med rundt eggløsning med ekstremt vonde pupper og mye murring i magen som varte i et par uker. Måtte ta av bh på kvelden så vondt var det. Men så stoppet slt opp og jeg fikk litt brunlig utflod. Beklager detaljer. Har to barn fra før og har mistet tilsammen ca 6 SA, så brun utflod forbinder jeg bare med dette. Men i dag igjen er det forsvunnet og jeg har følt meg så trøtt i der siste. Tungt og stå opp om morgenene og på ettermiddag/kveld har jeg vært så trøtt at jeg noen ganger har begynt å gråte uten å vite hvorfor. Testet negativt i helgen. Men i dag fikk jeg denne testen❤️Hva tror dere? Er jeg gravid allikevel? Hjelp, glede og nervøsitet går hånd i hånd akkurat nå. Vi har forsøkt på graviditet i mai, men har vært så mye av og på at nå da jeg testet negativt i helgen, så lurte jeg på om det var andre årsaker til at mensen ikke kom. Typisk meg og bekymre meg for alt. Hvis det stemmer har jeg termin ca 10.02.20❤️
 

Vedlegg

  • 47FB2158-01C9-4B6F-B300-FF8A88B855CD.jpeg
    47FB2158-01C9-4B6F-B300-FF8A88B855CD.jpeg
    9,1 KB · Visninger: 84
Tror dere jeg er gravid??:love7 Jeg tenker også at selv om den er svak, så er det jo en tydelig strek der! Hehe. Og mensen er ikke kommet.
 
Det ser ut som en kjempefin babystrek ❤️ håper det er en terminspire!
 
Babystrek❤️❤️❤️
 
Gratulerer så mye, trenger ikke streksyn for å se den babystreken der :)
 
Gratulerer så masse og velkommen hit:) Babystrek er det ihvertfall:)
 
Hjelp, nesten skummelt og få så mange gratulasjoner!! Nå håper jeg bare virkelig at den digitale CB er like positiv i morgen:happy: Har lest litt på nett angående disse rfsu testene og ser at flere skriver at de har fått positiv når blodprøve hos lege eller annen test har vært negativ. Så jeg krysser fingrene!!
 
Back
Topp