Blir det gutt eller jente? ♥

Jeg har en magefølelse på jente :dummy1: Det kinesiske fødselskartet sier også jente :p
 
Det kinesiske fødselskartet sier jente, så vi får se :) Har en liten magefølelse på jente jeg også:rolleyes:
 
Det kinesiske fødselskartet sier jente. Forrige gang sa det gutt, og gutt blei det:) Finnes det noe dokumentasjon på at det ofte stemmer? Synes det virker som vill gjetning jeg:p
 
Den kinesiske sier jente på meg også :) men jeg ser at den ikke stemmer på venninnene mine som har fått barn i det siste :p
 
Gutt ifølge det kinesiske fødselskartet :) Må innrømme at jeg blir veldig glad hvis det stemmer siden vi har to jenter fra før, men bare vi får er friskt barn, skal jeg være ekstremt godt fornøyd uansett kjønn :)
 
Fødselskartet sier jente. Blir spennende å se om det stemmer :happy:
 
Har ikke turt å kjenne på det helt enda :oops: men det kinesiske fødselskartet stemte på mine to gutter. Denne gangen sier det jente! Blir spennende å se :dummy:
 
Gutt ifølge det kinesiske fødselskartet :) Må innrømme at jeg blir veldig glad hvis det stemmer siden vi har to jenter fra før, men bare vi får er friskt barn, skal jeg være ekstremt godt fornøyd uansett kjønn :)

To jenter vi også jente nummer tre i følge dette kartet
 
Her blir det nok ei jente til :) meeeeen jeg håper på en gutt fordi jeg har ikke gutt fra før:hilarious: to jenter fra før:hilarious:
 
Tror det blir gutt, men det er fordi dette svangerskapet er helt ulikt fra det svangerskapet jeg hadde med jenten min sist. Klarte knapt og gå på beina for eg spydde så mye, fra uke 3 til eg fødte hun spydde jeg i ett kjør. Jeg fikk nesten ikke ned en matbit men likevel la eg på meg 30 kilo. Nå kjenner eg knapt at eg er gravid, utenom at jeg er uggen til tider visst eg spiser dårlig, og at jeg er trøtt og ekstremt oppblåst (ser ut som en ballong):rolleyes::laughing002
 
Her tror vi ingenting, men mannen har nok ett indre ønske om gutt, da vi har 2 jenter fra før.. Han føler seg ganske overkjørt :smiley-ashamed004:laughing025
 
Tror jeg får en til gutt, har hvertfall helt like symptomer nå som sist..:wacky:
 
Back
Topp