Hvor langt er du på vei idag?

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Her er jeg 4+6, uke 5 imorgen :D
 
Jeg blir alltid så forvirra av ukene, men du er vel i uke 5 nå, og i uke 6 i morgen.

"0+1" = uke 1 (høres rart ut med 0+0, haha)
1+0 = uke 2
2+0 = uke 3
3+0 = uke 4

Osv?
om jeg ikke husker helt feil, så stemmer nok det :) Men det blir fullgåtte 5 uker i morgen :D

Jeg er 4+6 i dag :)
 
Jeg blir alltid så forvirra av ukene, men du er vel i uke 5 nå, og i uke 6 i morgen.

"0+1" = uke 1 (høres rart ut med 0+0, haha)
1+0 = uke 2
2+0 = uke 3
3+0 = uke 4

Osv?
Jeg mente 5 fullgåtte uker imorgen, altså 5+0 :p
 
Jeg er 7 uker på vei idag. Tok test på onsdag, den viste 2-3 uker. Men når jeg regner ut fra siste mens i april, så er jeg plutselig 7 uker på vei? WOWW!! :woot:
 
Jeg er 7 uker på vei idag. Tok test på onsdag, den viste 2-3 uker. Men når jeg regner ut fra siste mens i april, så er jeg plutselig 7 uker på vei? WOWW!! :woot:
Åiåi, gratulerer :D Her stemmer ikke menstermin ettersom jeg fikk eggløsning sent i syklusen, samme med førstemann :) Når har du termin?
 
Åiåi, gratulerer :D Her stemmer ikke menstermin ettersom jeg fikk eggløsning sent i syklusen, samme med førstemann :) Når har du termin?

Terminkalkulatoren sier 27.01.2020, men jeg vet ikke om dette stemmer eller ikke. Må vel kanskje bestille meg time hos legen :happy:

Kjenner jeg blir så ivrig til å finne ut hvor langt jeg er på vei... Er vel ikke så usannsynlig at jeg bestiller meg en tidlig ultralyd for å få mer informasjon :D
 
Terminkalkulatoren sier 27.01.2020, men jeg vet ikke om dette stemmer eller ikke. Må vel kanskje bestille meg time hos legen :happy:

Kjenner jeg blir så ivrig til å finne ut hvor langt jeg er på vei... Er vel ikke så usannsynlig at jeg bestiller meg en tidlig ultralyd for å få mer informasjon :D
Det ville jeg også gjort om jeg var deg! Jeg hadde vært kjempe nyskjerrig på å finne det ut :D Du får oppdatere oss etter tul!
 
5+0 idag og svangerskapsuke 6! Hurra! :happy093
 
5+1:D
 
Back
Topp