Sylvanas sin slankedagbok

Jeg har fått meg Fitbit Aria :D
Jeg gleder meg til å prøve den ut! Så spent på om jeg får den til å virke. Jeg er liksom det motsatte av et teknisk geni ^^
Jeg ser at noen rapporterer om at det er litt feil i fettprosent, så jeg er spent på om jeg må levere den tilbake eller ikke. Den er dyr nok, og jeg vil ikke ha vekta om den ikke gjør det den skal. En viss feilmargin er greit, men vi får se. Spent på hva den sier om fettprosenten min. Og om det funker så kan jeg måle min framgang :D
 
Jeg er drittlei av å være så sliten! Jeg har alltid vært sliten, men nå er det ille. Vært slik siden i høst. Er nok psykiske påkjenninger som gjør det, og spenninger i kroppen. Skal begynne å gå hos en osteopat snart. Håper hun klarer å mykgjøre mursteinsskuldrene mine! :)

Huff, å spise noe bare for å spise er så uproduktivt, men så lett å gjøre! Jeg har kjøpt inn Nutrilett bar nå. Tenker å spise det istedenfor sjokolade. Jeg kan ikke ta store biter av det på en gang, for da smaker det skikkelig ekkelt. Så da varer en bar lenge, og behovet for å ha noe i munnen blir tilfredsstilt. Og så smaker det ikke helt som ekte sjokolade, så lysten på mer er redusert sammenlignet med om jeg spiser vanlig sjokolade.
Kan relatere til slitenheten, ikke noe kjekt. Håper osteopat kan hjelpe deg ❤️
Lurt å ha noe å erstatte sjokoladen med. Heldigvis minker det usunne vi har i hus, og det skal ikke bli kjøpt inn noe nytt på noen uker. Mye sunnere med gulrot, frukt og bær selv om det ikke er like godt :p

Jeg har fått meg Fitbit Aria :D
Jeg gleder meg til å prøve den ut! Så spent på om jeg får den til å virke. Jeg er liksom det motsatte av et teknisk geni ^^
Jeg ser at noen rapporterer om at det er litt feil i fettprosent, så jeg er spent på om jeg må levere den tilbake eller ikke. Den er dyr nok, og jeg vil ikke ha vekta om den ikke gjør det den skal. En viss feilmargin er greit, men vi får se. Spent på hva den sier om fettprosenten min. Og om det funker så kan jeg måle min framgang :D
Gratulerer med ny vekt! Spennende! Jeg har også en vekt som viser fettprosent, vann/muskler etc og som jeg kan koble til fitbiten hvis jeg vil (ikke gjort det enda). Kjekt å se framgangen :)
 
Du minner meg litt om meg selv, motivasjon som ikke er tilstede, og mat som bare trykkes inn i munn! Ser at du virkelig har stått på da :) jeg bare lurte på om du noen gang har forsøkt lavkarbo? Jeg gikk ned 30kg på larkarbo, men har nå litt pause fordi jeg er gravid igjen, planen er å starte på når lille er født. Lavkarbo funker bra for å bli kvitt søtsug og kilo, uten at man trenger å telle noe særlig kalorier.
Er du med i noen runde av slankekrigen nå?
 
Kan relatere til slitenheten, ikke noe kjekt. Håper osteopat kan hjelpe deg ❤️
Lurt å ha noe å erstatte sjokoladen med. Heldigvis minker det usunne vi har i hus, og det skal ikke bli kjøpt inn noe nytt på noen uker. Mye sunnere med gulrot, frukt og bær selv om det ikke er like godt :p


Gratulerer med ny vekt! Spennende! Jeg har også en vekt som viser fettprosent, vann/muskler etc og som jeg kan koble til fitbiten hvis jeg vil (ikke gjort det enda). Kjekt å se framgangen :)

Jeg krysser fingrene for det. Om ikke annet så får hun låst opp spenningene slik at jeg slipper å få hodepine, og det hjelper jo, veldig :)

Hvilken vekt har du? Jeg gleder meg til å prøve den ut i dag :D
 
Du minner meg litt om meg selv, motivasjon som ikke er tilstede, og mat som bare trykkes inn i munn! Ser at du virkelig har stått på da :) jeg bare lurte på om du noen gang har forsøkt lavkarbo? Jeg gikk ned 30kg på larkarbo, men har nå litt pause fordi jeg er gravid igjen, planen er å starte på når lille er født. Lavkarbo funker bra for å bli kvitt søtsug og kilo, uten at man trenger å telle noe særlig kalorier.
Er du med i noen runde av slankekrigen nå?

Ja, og det er nok det som passer kroppen min best. Jeg fungerte rett og slett, og hadde 0 søtsug :D Tenker å prøve meg igjen etter at vi har vært på ferie. Jeg ga opp pga svangerskap, og begynte aldri på igjen :(
Jeg pleier å være med i slankekrigen, så jeg gleder meg til det blir oppstart igjen :D
 
Ja, og det er nok det som passer kroppen min best. Jeg fungerte rett og slett, og hadde 0 søtsug :D Tenker å prøve meg igjen etter at vi har vært på ferie. Jeg ga opp pga svangerskap, og begynte aldri på igjen :(
Jeg pleier å være med i slankekrigen, så jeg gleder meg til det blir oppstart igjen :D
Rart det der med lavkarbo, det er da jeg funker best også :D
 
Jeg krysser fingrene for det. Om ikke annet så får hun låst opp spenningene slik at jeg slipper å få hodepine, og det hjelper jo, veldig :)

Hvilken vekt har du? Jeg gleder meg til å prøve den ut i dag :D
Har denne tror jeg det er + egen app til.
https://www.lelong.com.my/smart-blu...eight-bmi-bekind2-F1447514-2007-01-Sale-I.htm
Bestilte bladet I Form (4 eller 6 blader abonnement) og fikk med vekta gratis. Den hadde en verdi på 800kr tror jeg det var.
Lykke til med nyvekta :)
 
Har denne tror jeg det er + egen app til.
https://www.lelong.com.my/smart-blu...eight-bmi-bekind2-F1447514-2007-01-Sale-I.htm
Bestilte bladet I Form (4 eller 6 blader abonnement) og fikk med vekta gratis. Den hadde en verdi på 800kr tror jeg det var.
Lykke til med nyvekta :)

Kjekt med slike gaver :D Det får meg til å få lyst til å sjekke ut bladet og se om de har lignende tilbud nå ^^ Jeg har kjøpt bladet før, så det passer jo meg.

Jeg har fått satt opp vekta nå, og målt fettprosent. Den var høy!!!! Men nå har jeg i alle fall et utgangspunkt :)
 
Kjekt med slike gaver :D Det får meg til å få lyst til å sjekke ut bladet og se om de har lignende tilbud nå ^^ Jeg har kjøpt bladet før, så det passer jo meg.

Jeg har fått satt opp vekta nå, og målt fettprosent. Den var høy!!!! Men nå har jeg i alle fall et utgangspunkt :)
Alltid kjekt med litt gratis gaver :)

Greit å ha et utgangspunkt og så kjekt når man ser det går nedover.
 
300-400 gram ned denne uken, og 3,9% mindre fettprosent. Jeg tar denne veiingen med en klype salt, da vekta har blitt flyttet litt. I tillegg synes jeg at 3,9% høres litt vel voldsomt ut, siden jeg har spist godis hver dag. Jeg har trent bra, men likevel..... Vi får se hva som skjer neste fredag.
 
Nå tror jeg at jeg skal trene litt jeg. Skulle ha målt meg med målebånd, men jeg glemmer å gjøre det.
Spent på fredagens vekt. Jeg målte meg nemlig flere ganger i helgen, og fettprosenten var helt på bærtur. Jeg kan bare ikke se for meg at jeg skal kunne gå fra 45,3% fett til 30,1% på noen dager..... o_O
 
Nå tror jeg at jeg skal trene litt jeg. Skulle ha målt meg med målebånd, men jeg glemmer å gjøre det.
Spent på fredagens vekt. Jeg målte meg nemlig flere ganger i helgen, og fettprosenten var helt på bærtur. Jeg kan bare ikke se for meg at jeg skal kunne gå fra 45,3% fett til 30,1% på noen dager..... o_O
Her gikk jeg opp i 7kg i fettprosent på en uke selv om vekta gikk ned. Og etter å ha gått ned 5-6kg så er den fremdeles høyere enn når jeg startet så vet ikke om den er helt til å stole på. Gir en pekepinn kanskje.

Lykke til med vekta på fredag. Heier på deg! ❤️
 
Her gikk jeg opp i 7kg i fettprosent på en uke selv om vekta gikk ned. Og etter å ha gått ned 5-6kg så er den fremdeles høyere enn når jeg startet så vet ikke om den er helt til å stole på. Gir en pekepinn kanskje.

Lykke til med vekta på fredag. Heier på deg! ❤️

Sært. Jeg tenker jo også at det er en pekepinn, men når det blir så totalt feil så er ikke teknologien bra nok til at de skal ta seg betalt for det.
 
Sært. Jeg tenker jo også at det er en pekepinn, men når det blir så totalt feil så er ikke teknologien bra nok til at de skal ta seg betalt for det.
Det er nok ikke helt perfekt enda den teknologien til hjemmebruk. Men rart den skal variere så mye altså. Håper det bare er i begynnelsen det er sånn før den stabiliserer seg. Det gjorde den sånn ca hos meg.
 
Det er nok ikke helt perfekt enda den teknologien til hjemmebruk. Men rart den skal variere så mye altså. Håper det bare er i begynnelsen det er sånn før den stabiliserer seg. Det gjorde den sånn ca hos meg.

Ja nå var den tilbake til 40-tallet. Håper den går sakte, men sikkert ned :)
 
Hmm. Forventet at jeg skulle spise en del is i dag etter en hard natt, men fant ut at jeg ikke hadde lyst på. Dette med å ta hver dag som den kommer og heller redusere mengde funker visst. Jeg føler meg ikke desperat for tiden, for om jeg ikke spiser is i dag så kan jeg bare spise litt i morgen om jeg vil. Så uvant! Og så godt :D
 
Så flink du er da!
 
Jeg prøver :)
Men jeg tenker jo på mat hele tiden :p
Kan ikke annet å prøve :) Små seire blir til slutt en stor en. Dette klarer du!
Veldig vanskelig å ikke tenke på det :D
 
Jeg er så spent på veiing i morgen! Jeg har spist is og drukket o'boy i dag :eek: Men kaloriinntaket ellers har vært veldig lavt, og aktivitetsnivået og forbrenningen høy. Har forbrent over 1000 kalorier mer enn dagsmålet. Fornøyd med det :)

Jeg har klart meg så bra i det siste, og ikke spist så mye søtt. Jeg tar ting dag for dag, men i kveld kjenner jeg på den gamle desperasjon etter godis. Den er slem!!! :confused: Jeg vil ikke overspise, men jeg er redd for at jeg ikke klarer å styre unna i morgen :( Skjønner ikke hvorfor det skal bli sånn nå, jeg nekter ikke meg selv å spise godis.
 
Back
Topp