Slim?

gubj

Andre møte med forumet
I dag når jeg var på do så oppdaget jeg en slimklump i trusa, er dette noe som andre har opplevd?
 
Jeg har hatt utflod lignende slim... men var helt klar farge på.
Og bare opplevd en gang som jeg kan komme på
 
I dag når jeg var på do så oppdaget jeg en slimklump i trusa, er dette noe som andre har opplevd?

Tok du bilde av den? ikke at jeg vil se men mulig JM vil se den for det kan være slimproppen som sitter i livmortappen. den er med på å begytte/forsegle livmoren. denne faller ut rett før fødsel. men det trenger jo ikke være det. men jeg ville ringt Føden.
 
Jeg har hatt det noen ganger men det har ikke vært en veldig stor slimklump, mer som litt utflod som bare har samlet seg. Ville heller ringt en gang for mye til Føden som det ble sagt over enn å være usikker :)
 
Tok du bilde av den? ikke at jeg vil se men mulig JM vil se den for det kan være slimproppen som sitter i livmortappen. den er med på å begytte/forsegle livmoren. denne faller ut rett før fødsel. men det trenger jo ikke være det. men jeg ville ringt Føden.
Slimproppen kan dannes flere ganger i løpet av svangerskapet.
 
Tok du bilde av den? ikke at jeg vil se men mulig JM vil se den for det kan være slimproppen som sitter i livmortappen. den er med på å begytte/forsegle livmoren. denne faller ut rett før fødsel. men det trenger jo ikke være det. men jeg ville ringt Føden.
Tok ikke bilde av den, men var vel ca. 1 cm i diameter tenker jeg... Ikke hatt noen smerter eller tegn tilkynnere/rier så er ikke sånn super bekymret... Bare litt nyskjerrig på hva det kan være...
 
Var det som utflod, eller var det en hardere klump? Jeg har ofte slimlignende utflod, ser nesten ut som en snørrklase :smiley-bounce022
 
Hvordan kan man skille slimproppen fra en klump med utflod?
 
Det kan vere slimproppen, men som skrevet over så danner den seg på nytt, så det er ikkje farlig :)
 
Back
Topp