Har mannen din bunad?

Ingen av oss har
 
Nei å jeg må helt ærlig innrømme at jeg syntes men i bunad er mindre mandig :sorry:
 
Den var fin.
Har litt lyst på en, men vet liksom ikke helt hvem jeg skal velge.
Pappa kommer fra Sarpsborg, så kan velge den

Du tenker på til deg selv, altså damebunad, i så fall? :) Sjekk ut løkendrakten i så fall - den er veldig fin!
Østfoldbunaden er veldig flott til herrer, men jeg synes ikke damebunaden er like Finn
 
Nei, men ønsker seg :)
 
Samboeren min har ikke bunad. Men både min bror og pappa har bunad. :) men eg ønsker hatt samboeren skal få, menn i bunad er sexy :oops:
 
Ikke enda. Skal kjøpe stoff og fikse en sunnmørsbunad da, kanskje til neste år ;)
 
Nei, men vi har pratet litt på det, virker som ha begynner å få litt lyst på:) så spørs d hvilke og om d blir noe av! Skal prøve å overtale han, d er sååå fint. Min samboer går en del i dress i jobben, så d blir lissom så lite ekstra m dress på en dag som denne f.eks:)
 
Ja to stk. Ha hadde aldri ønsket seg før, men ble litt interessert da vi møttes. Jeg kommer fra en bunadsfamilie.
Og i bryllupet ønsket jeg meg hardingfelespiller i stedet for orgel og da "krevde" mannen at vi også ble viet i bunad.

Han har Telemark og så har jeg også skaffet en Setesdal til ham da min far ville selge sin og jeg ikke ville at den skulle ut av familien
 
Nope og vil heller ikke ha. Helt i orden for meg, dyrt og tror han kler dress bedre i grunn :p
 
Ja, og han brukte den for første gang i bryllupet vårt :D
 
Ingen av oss har. Jeg har aldri likt bunad, så takket nei da jeg fikk tilbudet om det som ungdom. :)
 
Back
Topp