Noen som har søkt studier til høsten? :)

VioAur<3

Elsker forumet
August 2018
Som overskriften sier: noen som håper på å komme inn på førstevalget? :)
 
Ja, har søkt sykepleie. Må bare få gode nok karakterer på mine eksamener i neste uke :)
 
Sitter til haka med pensumbøker og forbereder meg til eksamen neste uke :hilarious:

Trodde jeg var såååå ferdig med å studere på en stund, men har vært inne på nett og snusa på årsstudium i Tegnspråk..
Blir nok ikke i år, men ååh, misunner litt dere som skal studere noe dere brenner for :rolleyes:
 
Sitter til haka med pensumbøker og forbereder meg til eksamen neste uke :hilarious:

Trodde jeg var såååå ferdig med å studere på en stund, men har vært inne på nett og snusa på årsstudium i Tegnspråk..
Blir nok ikke i år, men ååh, misunner litt dere som skal studere noe dere brenner for :rolleyes:
Hva studerer du nå? Selv er jeg veldig glad i å studere, men håper jeg slår meg til ro med dette yrket om jeg kommer inn :)
 
Hva studerer du nå? Selv er jeg veldig glad i å studere, men håper jeg slår meg til ro med dette yrket om jeg kommer inn :)
Videreutdanning :)
Ble ferdig med bacheloren min i 2015.
Går veiledning for praksislærere i barnehagen nå (30stdp).

Kommer nok til å ta spesialpedagogikk en eller annen dag, men kanskje det blir samlingsbasert eller nettbasert tegnspråk før den tid :hilarious:

Da jeg leverte bacheloren min i 2015 sa jeg at jeg ikke skulle studere på minst 10år til, men så er det så gøy med faglig påfyll da :D

Hva håper du å komme inn på?
 
Videreutdanning :)
Ble ferdig med bacheloren min i 2015.
Går veiledning for praksislærere i barnehagen nå (30stdp).

Kommer nok til å ta spesialpedagogikk en eller annen dag, men kanskje det blir samlingsbasert eller nettbasert tegnspråk før den tid :hilarious:

Da jeg leverte bacheloren min i 2015 sa jeg at jeg ikke skulle studere på minst 10år til, men så er det så gøy med faglig påfyll da :D

Hva håper du å komme inn på?
Jeg er nettopp ferdig med en bachelor selv. I fjor faktisk :p men nå håper jeg på å komme inn på sykepleie :)
 
Jeg har søkt på 7 stykker, samme hvem jeg kommer inn på, trenger studiepoengene :p
 
Back
Topp