Er det noe du savner allerede?

Salami!!!
 
Ikke enda:) Røyken slutta jeg med i fjor høst, aldri snusa, drikker så og si aldri alkohol. Spekemat og salami kommer jeg sikkert til å ha lyst på innimellom, men foreløpig klarer jeg meg :)
Hvis jeg skal si en ting så må det bli kaffe! Prøver å ikke drikke så mye kaffe som jeg har pleid. Er egentlig DEN kaffekjerringa:nailbiting::hilarious:
 
All energidrikk! :dead: Er så trøtt. Kunne sovet hele døgnet tror jeg...
 
Ikke enda:) Røyken slutta jeg med i fjor høst, aldri snusa, drikker så og si aldri alkohol. Spekemat og salami kommer jeg sikkert til å ha lyst på innimellom, men foreløpig klarer jeg meg :)
Hvis jeg skal si en ting så må det bli kaffe! Prøver å ikke drikke så mye kaffe som jeg har pleid. Er egentlig DEN kaffekjerringa:nailbiting::hilarious:
Jeg savner også kaffe!
 
Redbull og salami! Hadde en skikkelig salamiperiode rett før jeg ble gravid nå :rolleyes:
 
Et glass rødvin innimellom.
Medium stekt biff.
Koffeinholdig kaffe/espresso.
 
Kaffe (men den smaker skikkelig vondt nå så det går greit)
Salami
 
Savner å drikke mer kaffe. Og øl, spekemat og gode oster nå som sommeren står for tur.
 
Salami og strandamør :rolleyes:
 
Rødvinspølsa mi som jeg hadde veldig lyst å kjøpe når jeg var på butikken i dag. Ble tomat og agurk isteden:hilarious: Bare 9 mnd igjen, jaja :p
 
Back
Topp