Når blir babyen din 10 kilo?

Tror han nærmer seg 10kg nå, snart 8,5mnd gammel... Var vel 9640, for 2uker siden..
 
9 kilo på 8 måneders kontroll, kurven sier da 10 kg ved ca 12 mnd. :confused013
 
Hvordan finner jeg ut det? Mi frøken på 9 1/2 år er 7.2 kg og 71cm :)
Hahaha, du må ha verdens minste 9,5-åring :D

Hehe, måtte bare. Du finner det ut sånn omtrentlig ved å følge kurven hun ligger på, og følge den. Finn punktet der vekta ligger på 10 kg, og se hvor gammelt barnet er da om hun følger kurven hun er på nå. Mi har hoppet opp flere kurver, så min beregning for lenge siden stemmer ikke nå.
 
Hahaha, du må ha verdens minste 9,5-åring :D

Hehe, måtte bare. Du finner det ut sånn omtrentlig ved å følge kurven hun ligger på, og følge den. Finn punktet der vekta ligger på 10 kg, og se hvor gammelt barnet er da om hun følger kurven hun er på nå. Mi har hoppet opp flere kurver, så min beregning for lenge siden stemmer ikke nå.
Ja det var kanskje litt voldsomt til feil eg skrev. Hun er 10 1/2 mnd ikke 9 1/2 år :banghead::D:hilarious:
 
Hahaha, du må ha verdens minste 9,5-åring :D

Hehe, måtte bare. Du finner det ut sånn omtrentlig ved å følge kurven hun ligger på, og følge den. Finn punktet der vekta ligger på 10 kg, og se hvor gammelt barnet er da om hun følger kurven hun er på nå. Mi har hoppet opp flere kurver, så min beregning for lenge siden stemmer ikke nå.
Ser ut til at hun rundt 2 års alder vil nærme seg en plass mellom 9 og 10 kg. Men hvem vet...
 
Hvis han følger kurven blir det rundt 14 mnd :)
 
Veide 9250g på 10 mnd kontroll i går. Så tipper vel at hun runder 10kg når hun er et år!
 
Var 9680 på 10 mnd kontroll i dag! Neste kontroll er etter 1 årsdagen, så da tenker jeg det blir en gang mellom der. :)
 
Om det fortsetter slik som nå vil de ikke være 10 kg før de nesten er 3 år.. Vi har slitt mye med vekta til begge jentene, mye mas og tjas.
 
Lenge til :p Lillegutt e ca 8,5kg nå.
 
Han var 10, 470 kg på 1 års kontroll, så tipper 10 kg var på ca 11 måneder.
 
Mellom 22-23 mnd om han følger kurven, men tipper den skyter fart når han begynner å få i seg litt mer mat :)
Bikka 10 kg for noen uker siden. Så rundt 15 mnd tenker jeg :) har fått veldig god matlyst. Var under 9kg på 12 mnd kontrollen :p
 
Back
Topp