Jubeltråd

Ønskeskattnr2

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
Januarlykke 2020
Ser ikke at vi har en jubeltråd og det må vi vel nesten ha damer?;)

Jeg jubler i alle fall for fem uker og over kjemisk-grensa!! Og også fornøyd med første HCG-svar for et par dager siden. Blir bare spennende å se neste svar siden det er stigningen som er viktigst:oops:
 
Jeg jubler for at nevralrøret til babyen nå er lukket. :love7
Jeg jubler for at jeg var på første kontroll hos legen i dag, med fint og lavt blodtrykk og gode blod- og urinprøver.
Jeg jubler for at jeg kjenner meg kvalm og dårlig - fordi det er et tegn på at graviditeten fortsatt går sin gang. :love7
 
Jeg jubler over at
- jeg er 5+2
- jeg akkurat har fått sovet i 2 timer
- jeg er sulten
 
Jeg jubler for at jeg fikk lagt lillemann til en nap, så nå er det 30 minutters avslapping! "Sov når du kan...." Det er det teiteste jeg har hørt:hilarious: her i hus får mor sove fra 23-06:30, ingenting på dagtid fordi lillemann sover maks 30 min sammenhengende hver nap:hilarious:
 
Jeg jubler for at jeg fikk lagt lillemann til en nap, så nå er det 30 minutters avslapping! "Sov når du kan...." Det er det teiteste jeg har hørt:hilarious: her i hus får mor sove fra 23-06:30, ingenting på dagtid fordi lillemann sover maks 30 min sammenhengende hver nap:hilarious:
Sånn var det for oss også nesten det første året til førstemann...

Jubler over å ha stillhet i hus, mann og kid på middag hos svigers.. så nå skal jeg sove
 
Jubler for positiv test i morges! Denne spiren satt "allerede" i PP 6, fryktet å holde på lenge etter å ha trengt 16 PP på førstemann. :)
 
Jubler for at vi kunne se en fostersekk inni livmora i dag på ultralyd :happy: var alt for tidlig å se noe mer, men skal tilbake om 2 uker, så krysser fingrene for at det har utvikla seg til ei lita spire innen da:love7

Også jubler jeg for at jeg ikke har hatt flere blødninger på noen dager og at testene øker i styrke for hver dag som går!:wav

46aa6116-6a30-4055-8593-feccd3e3b976-jpeg.297604
 

Vedlegg

  • 46AA6116-6A30-4055-8593-FECCD3E3B976.jpeg
    46AA6116-6A30-4055-8593-FECCD3E3B976.jpeg
    29,3 KB · Visninger: 114
Jeg jubler for at jeg fikk lagt lillemann til en nap, så nå er det 30 minutters avslapping! "Sov når du kan...." Det er det teiteste jeg har hørt:hilarious: her i hus får mor sove fra 23-06:30, ingenting på dagtid fordi lillemann sover maks 30 min sammenhengende hver nap:hilarious:

Føler med deg! Har selv en ekstremt aktiv gutt på 9 mnd som helst ikke vil sove på dagtid. Jeg er helt utslitt på kveldene! Han våkner somregel 06. Hehe
 
Føler med deg! Har selv en ekstremt aktiv gutt på 9 mnd som helst ikke vil sove på dagtid. Jeg er helt utslitt på kveldene! Han våkner somregel 06. Hehe
Godt vi er flere om det:hilarious: kan kanskje bli litt mye småbarn-snakk lengre ut i graviditeten, for de som er førstegangs :hilarious::hilarious:
 
Back
Topp