Håper bunaden passer på 17mai

Magen popper ut den selvfølgelig. Men jeg nekter å godta det, så jeg får bare trikse det til å skjule at den ikke er helt igjen med forkle.
Optimistisk som jeg var tenkte jeg at jeg skulle bruke den i dåp i midten av juni også :laughing021:laughing021

Klarer jeg det blir jeg meget forbøyd:laughing002
 
Føler det gikk greit på konfirmasjon på lørdag. Det jo at magen blir større utover dagen, men tror det skal gå bra om halvannen uke også. Bunaden har høyt liv og har gått ned i vekt så har mindre byste enn før graviditeten, og så får bare magen poppe under stakken tenker jeg. Håper bare jeg da ser gravid, og ikke tjukk ut.. (hilsen en med godt å ta i fra før av)
 

Vedlegg

  • 20190506_193156.jpg
    20190506_193156.jpg
    16,5 KB · Visninger: 34
Her har puppene vokst så voldsomt at vesten ikke går igjen.. så da blir det noe annet, kommer an på været hva jeg orker gå med.
 
Har ikke sjans på bunaden! Omslagskjolen jeg hadde kjøpt veldig tidlig i graviditeten i mørk blå med hvite prikker passer heller ikke lengre da jeg prøvde den nå på søndag, stoffet bare stod å sprika mellom puppene :p Så bekledningen på 17. mai blir litt på halv åtte, får bli en sommerkjole som er litt pen (men lagt fra sånn jeg normalt sett kler meg på 17.mai). Jeg orker ikke kjøpe ny selskapskjole bare for 17. mai... :confused005
 
Føler det gikk greit på konfirmasjon på lørdag. Det jo at magen blir større utover dagen, men tror det skal gå bra om halvannen uke også. Bunaden har høyt liv og har gått ned i vekt så har mindre byste enn før graviditeten, og så får bare magen poppe under stakken tenker jeg. Håper bare jeg da ser gravid, og ikke tjukk ut.. (hilsen en med godt å ta i fra før av)
Så flott du er :)
 
Nå begynner det for real å spøke for bunaden ass. Puppene er huge, mageveksten har eskalert, og jeg vet at beltet er akkurat for lavt til at det blir pent å ha det over kulen... Kan nok hende at jeg må ty til min trofaste stretchy'e buksedress i år, du gitt.
 
Nå begynner det for real å spøke for bunaden ass. Puppene er huge, mageveksten har eskalert, og jeg vet at beltet er akkurat for lavt til at det blir pent å ha det over kulen... Kan nok hende at jeg må ty til min trofaste stretchy'e buksedress i år, du gitt.
Hehe! ikke så rart når man er halvveis i svangerskapet det :) Jeg har bunad med høyt liv, men tror ikke det blir flatterende å stappe puppene inni uansett, så gidder ikke å prøve en gang... ;-)
 
Hehe! ikke så rart når man er halvveis i svangerskapet det :) Jeg har bunad med høyt liv, men tror ikke det blir flatterende å stappe puppene inni uansett, så gidder ikke å prøve en gang... ;-)
Nei, det er noe med det - sliter med å innse at jeg har kommet så langt allerede. Av og til tenker jeg er jo så kort på veg at det burde jo være mulig å se "ugravid" (is that even a word) enda :hilarious:

Ganske høyt liv på min og, men er redd det er akkurat for lavt til at det blir pent. Dessuten er jeg redd jeg får kløft i splitten på skjorta - og det føler jeg IKKE er passende :hilarious:

Kanskje man skulle spart seg for nedturen, og gått for buksedressen med en gang?:rolleyes:
 
Prøvde 2 av mine denne uka, den ene passer fint, den andre får jeg igjen, men den er ikke behagelig. Kom på at jeg ikke har brukt den siden jeg var 16 år, så det er kanskje ikke så rart:hilarious: den jeg ikke har prøvd ennå tror jeg også passer, så det blir nok bunad 17.mai:happy:
 
Nei, det er noe med det - sliter med å innse at jeg har kommet så langt allerede. Av og til tenker jeg er jo så kort på veg at det burde jo være mulig å se "ugravid" (is that even a word) enda :hilarious:

Ganske høyt liv på min og, men er redd det er akkurat for lavt til at det blir pent. Dessuten er jeg redd jeg får kløft i splitten på skjorta - og det føler jeg IKKE er passende :hilarious:

Kanskje man skulle spart seg for nedturen, og gått for buksedressen med en gang?:rolleyes:
Det er det jeg gjør iallfall. Går for en kjole og later som jeg ikke eier bunad i år :wideyed: Så får vi se om ammepuppene har blitt små nok til neste år :)
 
Vært å kjøpt kile til skjørte på min, så får jeg den igjen og kan spise litt :p
 
Jeg har jeg plutselig begynt å få kul på magen om morgenen før toalettbesøk. Når jeg ligger på ryggen. Men ikke store greiene. Ser jeg blir mer oppblåst utover dagen, men vi tenker gå med bunad tidlig og så skal vi reise fra ett sted til et annet så da drar vi nok hjemom og skifter tror jeg.
 
Oi har ikke prøvd den på mange år! Men nå som vesla skal ha på seg bunad så må jeg prøve å se om jeg får den på meg :)
 
Jeg fikk prøve min søster sin nordlandsbunad i dag, for hun har gått masse ned i vekt og passer den ikke lengre, og jeg har jo blitt en del større og passer ikke festdrakten min. Men hennes gikk akkurat igjen på stakken og vesten:hilarious: man ser tydelig magen da, for den ser jo ut som 30 uker nå. Men er glad jeg har en bunad da:happy::happy:
 
Yes! Prøvde bunaden en ordentlig gang i går. Og jeg kan bruke den på 17.mai:D Storfornøyd. Spesielt siden det blir første gang jeg skal bruke bunadskjorta som jeg sydde i høst :happy:
 
Back
Topp