Barnehage

Begynnelsen av august :) hun er på mange måter klar allerede, selv om hun er langt fra å gå. Trygg og sosial, liker å ha folk rundt seg, elsker den ville storesøstera si. Er ofte med og henter i barnehagen. Avdelingen hennes er ved siden av storesøstera si og de leker sammen ute, tror det blir kjempebra :D

Også spiser hun også absolutt alt, og mye selv.
 
Det blir nok bra. Bhg klarer som regel det meste og mange barn gjør ting der de ikke pleier å gjøre hjemme. Haha. Min vil jo bare sove i vogn, men jeg håper de får henne til å sove i sengen (de har senger under tilsyn til soving)
Man kan vel velge selv om de skal sove i vogn? :) vi kan i hvertfall styre det helt selv. Seng inne, eller vogn inne eller ute :)
 
Vi har valgt barnehagestart august 2020. Det var ikke planen først, men etter hvert som jentene vokste til, kjente jeg på følelsen av å ville. Så da tok vi det valget etter å ha sjekket litt opp om vi får det til. Det blir et spennende år - jeg både gleder meg veldig, og kjenner jeg er redd vi alle skal gå på veggen :p men det blir veldig spennende, og jeg tenker både å benytte meg av barnesang, åpen barnehage og vurderer å ha dagmamma to-tre timer 1-2 dager i uken, men det er fortsatt under vurdering. Jeg tenker vi ser an behovet når den tid kommer :)
 
Her begynner hun i midten av august. Hun er kjempeklar for det, kjeder seg lett hjemme og elsker å være ute eller få besøk :) en skikkelig sosial frøken. Hun har begynt å gå, og spiser alt, og stort sett selv. Skal bare ha 60% plass, så vi får en myk start første året :)
 
Back
Topp