Vogn

Dette lurer jeg også på. Har sett såvidt på begge og det første jeg merket meg er at Stokke sin vogn er mye høyere. Men vet ikke om jeg syns det er bra eller dårlig...

Vi var å så på de i butikken og da var Bugaboo Fox absolutt første valget. Jeg var redd den var for lav, men det var den ikke. Lettere å trille og mer stødig enn Stokke sin, så vi går nok for Bugaboo. Men det er selvfølgelig en smakssak :)
 
Vi har bestilt Stokke trailz igår. Det er veldig skummelt pga vår historie men vi vil gjerne tenke positivt :) Har et barn fra før,10år men bodde ikke i Norge da og været er ganske forskjellig her så håper at vi har valgt riktig :)
 
Vi har kjøpt emmaljunga ntx 90 denne gangen, hadde emmaljunga city cross og en mountain buggy sist gang. City cross ble for tung å styre, så ville ha svingbare hjul denne gangen.
 
Ingen erfaring med vogna, men her blir det bugaboo fox fordi den virket enklest å trille og liten sammenlagt :) syns emmaljunga sine ble for store og tunge
 
Her ble det en ny stokke trailz og jeg gleder meg som en unge til å ta den i bruk :love017Snapchat-299689436.jpg
 
Ble Silver Cross Wave her. Mannen fikk vilja si. Er fornøyd enn så lenge. Står klar i stuen
 
Back
Topp