Er det vanlig å få mellom 30-50?
Tiden har forandret seg på...ehh, 15år![]()
Ikke her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det vanlig å få mellom 30-50?
Nei jeg snakker om pengene du vil gi. Jeg hadde syntes det var en skikkelig kjedelig gave sånn som jeg var på den alderen. Jeg hadde ikke følt at det var min gave i det hele tatt. Det er jo en flott gave, det vet du jo som voksen, men vil konfirmanten skjønne omfanget av det og dermed sette pris på det? Sånn i motsetning til om han hadde fått pengene på et senere tidspunkt.
Litt hvertfallJa, da har du erfaring i dette med gaver![]()
En 14åring tenker ikke på samme vis som noen som er eldre. "yes, jeg fikk 50tusen av mamma og pappa" for så å "æsj, får ikke lov å bruke dem"Sikkert kjempekjedelig for en ungdom å få 50.000 kr av foreldrene... skikkelig dritt.
Så er det skikkelig dritt om en får for lite også.. da blir en krenket av de som får mere
En 14åring tenker ikke på samme vis som noen som er eldre. "yes, jeg fikk 50tusen av mamma og pappa" for så å "æsj, får ikke lov å bruke dem"
jeg hadde syntes det var litt kjedelig med prinsippet "bare se, men ikke røre" i den alderen![]()
Sikkert kjempekjedelig for en ungdom å få 50.000 kr av foreldrene... skikkelig dritt.
Så er det skikkelig dritt om en får for lite også.. da blir en krenket av de som får mere
Ganske mye mer er nok heller mer vanlig. Ligger på 75-125k har jeg inntrykk avEr det vanlig å få mellom 30-50?
Du vanker i helt andre kretser enn meg hvertfallGanske mye mer er nok heller mer vanlig. Ligger på 75-125k har jeg inntrykk av
Hva?? SyktGanske mye mer er nok heller mer vanlig. Ligger på 75-125k har jeg inntrykk av
Hæ?!Ganske mye mer er nok heller mer vanlig. Ligger på 75-125k har jeg inntrykk av

Var det det ble sagt i i vennekretsen på skolen nå. Sy tes det hørtes sykt mye ut men..Du vanker i helt andre kretser enn meg hvertfall
Aldri vært borti noen som får så mye heldigvisVar det det ble sagt i i vennekretsen på skolen nå. Sy tes det hørtes sykt mye ut men..
Aldri vært borti noen som får så mye heldigvis
Greit å diskutere saklig..
men har tenkt meg om etter alt dere har skrevet..
kanskje jeg skal gi mindre.
Det beste er å ligge midt på treet.
Får han mer enn andre i klassen kan det fort bli kleint, og tisking og visning og det ønsker vi ikke. Det kan også bli litt feil iforhold til søskenbarn som har fått mindre av sine foreldre.
Tror kanskje jeg gir mindre, og heller sparer resten til senere når de trenger det
Ganske mye mer er nok heller mer vanlig. Ligger på 75-125k har jeg inntrykk av
Gjør de helt sikkert men det er e helt annen krets enn min , ingen får så mye penger derNår en får så store beløp får de mye fra enkelte tenker jeg.
Var i en konfirmasjon i dag.. konfirmanten fikk 30.000
Fikk bunad og reise av foreldrene. Og resten var 1000 her og 1000 der.. bor på lite sted, og da får man mye gaver fra naboer, venner til foreldrene, og bekjente.