Innkjøp

Det er gull!!!
Ja, altså.. Om du Googlet så passer ikke newborn Seat til de gamle tripptrapp pga de plankene i ryggen på de gamle er bredere enn på de nye, viss du skjønner? Så newborn Seat har en låsemekanisme som kun passer til de nye tripptrapp. Men - vi brukte newborn Seat på min gamle tripptrapp stol, og setet sitter godt fast uten den låsen. Må en voksen til som drar av setet for å få det av. Det løsner ikke av seg selv, så vi bruker gamle stoler til nye seter.
Vis vedlegget 296396
Den oransje haken skal gå under tyggplanken, da lyser lilla markør grønt, som på bildet. På gamle tripptrapp stolen treffer haken planken og lilla markør er rød. Likevel henger det godt fast pga blå markør.


Tusen takk for svar :)
 
Har kjøpt alt for mye på må-ha-lista så tidlig :woot: ingenting utenfor lista da :rolleyes:
 
Har sett på en brukt vogn i dag, og vogna er kjempe fin! Men der var litt rust på alle hjulene og andre plasser. Hadde dere kjøpt den? Gubben sa blankt nei uten å nøle :wideyed:
 
Tok faktisk ned kassa med babyklær i størrelse 50 og 56 i helga. Jeg fikk sortert bort en del som hadde stygge flekker osv.

Ser at vi trenger mer ulltøy, og så vil jeg ha flere omslagsbodyer. Er ikke så glad bodyer som tres ned over hodet, i allefall ikke når babyen er nyfødt. Tror også jeg vil kjøpe noen flere pysjamaser med føtter på. Og en ny ulldress.

Ny bilstol kjøpes når skattepengene kommer, stellebord likeså. Ellers har vi det vi trenger:)
 
Har fått kjøpt inn en del ullklær, to ulldresser og votter/booties nå som det har vært så sykt mye bra salg på div. nettbutikker:joyful: har også varsler på finn på diverse utstyr jeg trenger som kanskje kan kjøpes brukt i nærområdet.. syns det er greit å spare litt, og samtidig fordele utgiftene, så jeg begynte tidlig:)
 
Det eneste jeg har kjøpt er en vugge for å ha i stuen :hilarious: Bør vell starte å handle litt så ikke alt skjer i siste liten
 
Har sett på en brukt vogn i dag, og vogna er kjempe fin! Men der var litt rust på alle hjulene og andre plasser. Hadde dere kjøpt den? Gubben sa blankt nei uten å nøle :wideyed:
Nei. Absolutt ikke.
 
Har sett på en brukt vogn i dag, og vogna er kjempe fin! Men der var litt rust på alle hjulene og andre plasser. Hadde dere kjøpt den? Gubben sa blankt nei uten å nøle :wideyed:
Nei, det tyder vel på at de ikke har tatt så godt vare på den? :oops:
 
Kjøpte bilsete til storebror i sted. Vi har ikke bil selv så er vel egentlig ikke så nødvendig, men liker å kunne ha muligheten til å sitte på med andre om vi vil/må :)
 
Endte opp med å si nei til vogna :)
Veldig lurt. Kjøper man vogn som allerede er synlig begynt å ruste så vil man gå og tenke på det oftere enn det er gøy.. Tenker jeg da..
 
Jeg har to venninner som jeg har kjøpt ting brukt av til under 50%. Og som jeg vet alt er fint behandlet ❤ så nå har jeg fått meg :

- troll bedsidecrib med madrass som puster
- maxi cosy bilstol
- voksi bilstol pose
- Stellebord
- brystpumpe
- ergobaby 360 ( bæresele)
- Stellevesk
- vippestol
- sekk med kjønnsnøytrale klær str 50-62
- bbhugme (ny)
- babynest (ny, vant her)
- litt leker

Store spm er vogn. Blir helt rar i hodet av denne vogn jungelen. Føler alle vet hva de vil ha utenom meg :hilarious:
 
Last edited:
Jeg har to venninner som jeg har kjøpt ting brukt av til under 50%. Og som jeg vet alt er fint behandlet ❤ så nå har jeg fått meg :

- troll bedsidecrib med madrass som puster
- maxi cosy bilstol
- voksi bilstol pose
- Stellebord
- brystpumpe
- ergobaby 360 ( bæresele)
- Stellevesk
- vippestol
- sekk med kjønnsnøytrale klær str 50-62
- bbhugme (ny)
- babynest (ny, vant her)
- litt leker

Store spm er vogn. Blir helt rar i hodet av denne vogn jungelen. Føler alle vet hva de vil ha utenom meg :hilarious:

Jeg ante ikke hva jeg ville ha av vogn selv heller, og slapp å sette meg inn i det siden jeg skulle få en meget pent brukt av en venninne. Vi fikk barn i september og kjøpte ny i juli, da hadde vi funnet en mer hensiktsmessig, spesielt med tanke på ferie og få plass i bil. Vogn er kjempevanskelig!!
 
Blir nok ikke handla så mye her før vi vet kjønn, men tror vi har landa på vogn nå. Må bare bli enige om farge:)
 
Jeg har to venninner som jeg har kjøpt ting brukt av til under 50%. Og som jeg vet alt er fint behandlet ❤ så nå har jeg fått meg :

- troll bedsidecrib med madrass som puster
- maxi cosy bilstol
- voksi bilstol pose
- Stellebord
- brystpumpe
- ergobaby 360 ( bæresele)
- Stellevesk
- vippestol
- sekk med kjønnsnøytrale klær str 50-62
- bbhugme (ny)
- babynest (ny, vant her)
- litt leker

Store spm er vogn. Blir helt rar i hodet av denne vogn jungelen. Føler alle vet hva de vil ha utenom meg :hilarious:
Godt i gang, du da :) hva slags behov føler du st du har i forhold til vogn da?
 
Godt i gang, du da :) hva slags behov føler du st du har i forhold til vogn da?
Mest opptatt av å gå tur med den. Mest på sti løypene vi har her (grus). Ikke ta for stor plass i bil samtidig som jeg er redd for at den skal vær for liten. Kommer til å bruke den til ca 4 år. Så hun må ikke kunne vokse ut av den.
 
Jeg ante ikke hva jeg ville ha av vogn selv heller, og slapp å sette meg inn i det siden jeg skulle få en meget pent brukt av en venninne. Vi fikk barn i september og kjøpte ny i juli, da hadde vi funnet en mer hensiktsmessig, spesielt med tanke på ferie og få plass i bil. Vogn er kjempevanskelig!!
Sist jeg kjøpte vogn var for 17 år siden :hilarious: var mye lettere da. Kjøpte en Brio vogn på sørbø. Kosta bare 5000 kr da. Nå er jo prisene i været og utvalget alt for stort :hilarious:
 
Sist jeg kjøpte vogn var for 17 år siden :hilarious: var mye lettere da. Kjøpte en Brio vogn på sørbø. Kosta bare 5000 kr da. Nå er jo prisene i været og utvalget alt for stort :hilarious:

5000 for 17 år siden var vel ganske mye penger det også tenker jeg
 
Back
Topp