Liker du svigermor?

Liker du svigermor?

  • Ja

    Votes: 140 74,5%
  • Nei

    Votes: 48 25,5%

  • Antall som har svart
    188
Jeg er utrolig glad i svigermor. Hun er en fantastisk dame. Vi er veldig like så det hjelper jo, pluss at hun er utrolig omtenksom og snill.
 
Jeg hverken liker eller misliker. Vi har helt forskjellige verdisett i livet, og jeg unngår å gå i diskusjon med henne for husfredens skyld.
 
Absolutt, bra dame!
Vi er ikke helt enige om barneoppdragelse (sett ut fra hvordan jeg er oppdratt vs hvordan min samboer er oppdratt), så er spent på hvordan det blir når vi får barn :p
 
Ja og nei.. Hun er veldig grei og stiller opp for oss. Passer barnebarna ofte. Men hun gnåler svært mye og har meninger som jeg får helt fnatt av. I tillegg kan hun rett og slett være ganske ufin av og til og det liker jeg ikke. Ser ikke sine egne feil, men alle andres..
 
Hun er ikke et svigermonster, men dessverre har vi ikke så supergod kontakt, da da vi har svært lite til felles og det ikke er mulig å snakke om mer komplekse ting eller om problemer. Mannen deler mitt syn. Hun er hyggelig og har alt med gaver til barna, så det er jo hyggelig sånn sett.
 
Ohja!! Hun er verdens beste! Hun er så utrolig søt og snill. Hun er bare sååå god :love017 Det syns godt i oppdragelsen til mannen også. Han er fantastisk :Heartred
 
Har en fantastisk svigermor som er som mamma for meg. Jeg har ikke kontakt med min egen mor så er takknemlig for å ha en så støttende og omsorgsfull svingermor i livet mitt :Heartred
 
Nei. Hun spyr ut så mye drit på SoMe hver dag. Deler alt helt ukritisk. Blir helt flau!

Ser henne ikke så ofte. Ungene og mannen er heller ikke fan...
 
Ja, liker svigermor godt, men er ikke dermed sagt at vi er enige i alt. :) Hun er fantastisk med lille A og stiller alltid opp.
 
Jeg liker svigermor. Hun liker ikke meg
 
Sånn føler jeg det også. Hvordan takler du dette?
Hun har endret seg etter barnebarnet kom. I hvert fall moderert seg. Nå er det bare skryt å få faktisk, venter bare på at hun snur igjen. :p
 
Min nåværende svigermor er fantastisk.

Min ex-svigermor var ett troll av verste sort. Jeg traff henne 1 gang, og det var mer enn nok. Jeg sa til og med til exen at om vi fikk barn så fikk hun aldri lov å være alene med barna. Hun var så negativ mot alt og alle, og ikke en gang sine sønner klarte hun å si noe positivt om. Det mest positive hun klarte å si i løpet av de timene vi tilbrakte sammen var at det var bra jeg trente så mye (noe jeg var/er avhengig av for å ikke få problemer med muskler og ledd). Ellers var det bare negativt og direkte sårende, direkte kommentarer spesielt til sønnene sine.
 
Forrige svigermor synes jeg var helt grei - hun var dog litt "too much", så var greit å ikke bo oppå hverandre for lenge av gangen :p

Nå, i dette forholdet, har jeg dessverre ingen svigermor..
 
Min svigermor var overhodet ingen god mor, og det har jeg tidvis vært ganske bitter på, på noen ting setter jo det sitt spor. Hun bor langt unna, og jeg har lært meg å leve med besøk i noen timer uten å klikke inni meg. Hun er flink med og glad i barnebarna, men får ikke være barnevakt for mine barn likevel.
 
Jeg har ei nydelig svigermor, hun er omsorgsfull og stiller opp for oss hva enn det måtte være. Kom på døra og henta lillesnupp når hun fikk nyss i at jeg hadde fått omgangssyka og frøkna var frisk, står på hodet i matlaging for at melleallergikeren skal få likt som de andre i familiemiddager osv.
 
Morsom dame, veldig ivrig etter å bli Bestemor.
 
Hun er en kjekk dame. Men bor i andre enden av Norge. Jeg synes det er greit at besøkene av dem må planlegges å ikke blir så spontane.
 
Back
Topp