Fødselsgave til medforelder?

MaiMor19

Forelsket i forumet
Har dere gitt eller planlegger å gi fødselsgave til far/medmor?

Jeg har tenkt litt på det, men er usikker på hva det eventuelt skulle vært. Ser flere har gitt øl og magasiner etc når han kommer hjem fra sykehuset, men min mann drikker ikke øl og svært lite annen alkohol og abonnerer selv på de to-tre bladene han har interesse av å lese.

Hva har dere eventuelt planlagt?
 
Kunne ikke per dags dato falt meg inn å dulle noe med han ettersom jeg ikke har fått noe av han heller :hilarious:
 
Er det ikkje meir normalt at den som har fødd ungen får gåve? Ellers har det vel vore vanleg (før i tida) at mannfolka får/røyker ein sigar dersom det vart gut.
 
Dette er vår første, og jeg vet ikke om jeg får noe heller, men syntes jeg ser oftere og oftere at medforelder også får gave :rolleyes:

Her er d vår andre, fikk ikke noe med nr 1, så regner ikke med han fikser noe nå heller ;) gaven til han har jeg ruget på i 9 mnd, d får jaggu meg holde ;)
 
Er det ikkje meir normalt at den som har fødd ungen får gåve? Ellers har det vel vore vanleg (før i tida) at mannfolka får/røyker ein sigar dersom det vart gut.

Jo, det er vel mer normalt, men syntes jeg leser flere steder om medforeldre som får gave også. Sigar er sikkert gøy for de som røyker/liker det :hilarious:
 
Har dere gitt eller planlegger å gi fødselsgave til far/medmor?

Jeg har tenkt litt på det, men er usikker på hva det eventuelt skulle vært. Ser flere har gitt øl og magasiner etc når han kommer hjem fra sykehuset, men min mann drikker ikke øl og svært lite annen alkohol og abonnerer selv på de to-tre bladene han har interesse av å lese.

Hva har dere eventuelt planlagt?
Vi lurer på om vi skal få noen til å storrengjøre huset til oss selv.
 
Det var ikke så dumt :)
Sist fikk jeg ekstremt overskudd og gikk i nestingmodus. Det tror jeg ikke skjer nå så blir nok eneste mulighet til å få ting på stell..
 
Jeg må innrømme at det er litt godt å høre at ikke «alle» gir gave til medforelder...

Syntes jo det er en fin gest, men når jeg ikke aner hva jeg skal kjøpe, så er gleden ved tanken borte...
Han ble glad for at han ble tenkt på da jeg kjøpte snacks til fødebagen, så han forventer nok ikke noe mer heller :hilarious: Tror ikke de fleste kjøper noe, men man hører nok heller ofte om de få som faktisk gjør det :)
 
Jeg kjøpte boka Verdens beste Pappa til pappa sist. Kommer ikke til å kjøpe noe denne gangen. Jeg fikk ikke noe med han og tviler sterkt på at jeg kommer til å få noe denne gangen. Boka var mer på gøy enn en egentlig gave. Mye morsomt som står i den, så jeg tror vi koste oss like mye med den :)
 
Med forrige ga jeg en kurv med div som mannen min liker; et ps4 spill, favoritt godteri, snacks osv. + en kveld alene hjemme. Men dette ga jeg da guttungen var ca 3 mnd. Var da en liten takk for tålmodigheten, var jo hormonell både som gravid og i ettertid :p
 
Har ingen planer om å kjøpe gave til mannen. Kanskje jeg tar med en pose lakris i fødebagen om jeg husker det :p
 
Har ingen planer om det, har ruget på gaven i 9mnd nå;) Skulle noen fått gave så burde det vært den gravide er nå min mening :angelic:
 
Last edited:
Back
Topp