Hva gjør man da?

Har du ikke mulighet til å bytte bhg? Mulig du har skrevet det før uten at jeg har fått det med meg. Denne bhg virker ikke trygg.
Nei. Der er ganske fullt i kommunen samtidig som de kommunale bhg er de beste her pga budsjettet. Budsjettet er vanvittig lavt men.de kommunale har ikke så mange krav til alt og derfor har de mer penger til ansatte osv. Er såpass ille at i en bhg her er der kun 2 ansatte på 25 barn innimellom pga sykdom men ingen penger til vikarer. Neste kommunale tilhører en annen skole.
 
Nå er han i bhg. Jeg gråt etter at jeg dro derfra og har vondt i magen i dag. Jeg klarer virkelig ikke å stole på de ansatte på den avdelingen. Der eneste som gjør det greit er at han skal være på storebarn avdeling på tilvenning i dag og jeg har snakket med dem om skaden hans også. Så får se om han kommer til å være der så mye mer enn på fredager fremover.
 
De beviste at de ikke kunne stoles på. Når jeg kommer for å hente 1 time tidligere enn avtalt siden jeg ikke orket mer, så var bare beskjeden fra pedagogisk leder at det hadde gått bra. Ikke noe spesiell info om dagen. De hadde ikke fulgt noen av mine beskjeder. Jeg sa de skulle ringe ved minste tegn til noe som helst. Men jeg hentet en trøtt gutt med smerter. Jeg er fortvilet og rådvill. Avdelingen til eldste er veldig bra, de forteller om alt og til å med ved småskader. Eldste gjør ikke mye ut av seg så er sjeldent noe å si men de har da gjort noe i løpet av dagen som kan fortelles om. Så kan liksom ikke si at det er selve bhg som er problemet heller, men akkurat den ped lederen og avdelingen.
 
De beviste at de ikke kunne stoles på. Når jeg kommer for å hente 1 time tidligere enn avtalt siden jeg ikke orket mer, så var bare beskjeden fra pedagogisk leder at det hadde gått bra. Ikke noe spesiell info om dagen. De hadde ikke fulgt noen av mine beskjeder. Jeg sa de skulle ringe ved minste tegn til noe som helst. Men jeg hentet en trøtt gutt med smerter. Jeg er fortvilet og rådvill. Avdelingen til eldste er veldig bra, de forteller om alt og til å med ved småskader. Eldste gjør ikke mye ut av seg så er sjeldent noe å si men de har da gjort noe i løpet av dagen som kan fortelles om. Så kan liksom ikke si at det er selve bhg som er problemet heller, men akkurat den ped lederen og avdelingen.

Bytt avdeling. Det har du lov til. Eg har ofte bedt bhg ha lav terskel for å ringe meg.
 
Bytt avdeling. Det har du lov til. Eg har ofte bedt bhg ha lav terskel for å ringe meg.
Det har jeg bedt om i over 1 år men bhg nekter meg det. Han har mistrives på den avdelingen siden han begynte 1 mars i fjor. Det har kun vært problemer hele veien og mange samtaler fordi de ikke klarer å ta vare på han eller høre på oss. Styrer og nok litt for konfliktsky til å kjefte på sine ansatte for noe. Men jeg har kun sendt mail med styrer siden hu er på kurs og skjer det ikke noe når styrer er tilbake så sender jeg mail til kommunen med de mailene mellom meg og styrer. Blir gal av dette og synes så synd på sånn en min som skal ha det sånn.
 
Back
Topp