Hva gjør man da?

Det kommer an på hvor alvorlig det er om man kan det da
Her sies det at man må innom lege først

Ja, vi må innom lege først. Men fastlegen sender alltid videre dersom han ikke har mulighet for å "fikse" det. Og dette høres jo veldig vondt ut.
 
Ringte en hyggelig dame fra legekontoret nå og sa at legen hadde ordnet det. Rekker ikke fått en i dag men håper på i morgen da. Den ufyselige damen burde ikke jobbet der. Irriterende at jeg ikke aner hvem det er.
Du kan skrive opp når på dagen du ringte, så kan de finne ut hvem som var på vakt da. Lykke til med klage, og god bedring til sønnen!
 
Bra det ordner seg, masse lykke til! ❤️
 
Ringte en hyggelig dame fra legekontoret nå og sa at legen hadde ordnet det. Rekker ikke fått en i dag men håper på i morgen da. Den ufyselige damen burde ikke jobbet der. Irriterende at jeg ikke aner hvem det er.
Så godt å se at det ordner seg :Heartred
Som flere skriver er det viktig at barnehagen tar ansvar og skriver skademelding. Barnet ditt er forsikret av barnehagen den tiden han er der. Hvis ingen skjønner hvordan han har slått seg og han har så vondt så ville jeg krevd bedre rutiner.
Forsikringen skal dekke behandling, spesielt hvis dette er noe som får konsekvenser for sønnen din så er det viktig at dere har skademeldingskjema.

Hvis ingen vet hvordan det har skjedd så får de skrive det, men det gir jo en risiko for tilsyn i rutiner og bemanning.. Ikke ditt problem :)
 
Så godt å se at det ordner seg :Heartred
Som flere skriver er det viktig at barnehagen tar ansvar og skriver skademelding. Barnet ditt er forsikret av barnehagen den tiden han er der. Hvis ingen skjønner hvordan han har slått seg og han har så vondt så ville jeg krevd bedre rutiner.
Forsikringen skal dekke behandling, spesielt hvis dette er noe som får konsekvenser for sønnen din så er det viktig at dere har skademeldingskjema.

Hvis ingen vet hvordan det har skjedd så får de skrive det, men det gir jo en risiko for tilsyn i rutiner og bemanning.. Ikke ditt problem :)
Ja enig i alt. Men vanskelig å få dem til å forstå det. De er litt på at det ikke skjedde der også siden han ikke grein så fælt og at han ikke hadde noen tydelig fall eller skriking ute. Men jeg veit at mine barn skjuler sånt for de i bhg. Det har jeg også sagt flere ganger. De begge har kommet hjem med skader som ingen har sett og de har heller ikke sagt ifra. Men skaden skjedde i bhg. Han var helt rolig hjemme her resten av den dagen og ville bare kose siden han hadde vondt. Dagen etter så var det ordentlig kul på kragebeinet. Den kulen er der enda. Han har såpass vondt at han sliter med p holde seg våken om dagen, det vil for han si at han ikke sover ordentlig om natta pga smertene og blør ekstra sliten pga smerter på dagen. Men han klager ikke så er vanskelig å få folk til å tru på oss. Han er fortsatt veldig aktiv sier de, men sist jeg sjekket så satt ikke kragebeinet i sammenheng med beina.
 
Ang resten av hva som har skjedd i bhg og hvordan de oppfører seg ovenfor oss, så er jeg rådløs. Jeg har bare lyst til å grine. De snakker imot deg selv og jeg sitter med en skadet sønn og ingen skademelding en gang. De har heller ikke beklaget ordentlig men bare prøver å finne ut når det skjedde. Jeg driter i når det skjedde mellom 09-15, jeg bryr meg bare om at det skjedde min sønn/ deres hoggestabbe( vår følelse innimellom og sett hendelser). Må vi klage til kommunen? Føler oss litt misstrudd av både bhg og helsevesenet i dette fordi min sønn ikke klager nok. Stakar sovnet plutselig kl 17.30 selv om han har slappet av i hele dag, han surver mye og er veldig mamma dalt( egentlig pappa dalt). Jeg er desverre gravid ved siden av så er søvnløs og på gråten hele tiden pga dette. Nå sitter jeg i senga fordi jeg ikke tør å flytte på han siden det ser ut som han sover godt.
 
Huff stakkars gutt. Så dårlig . Vil bare si masse lykke til og god bedring ❤️:)
 
Eg hadde dratt rett til legavakten men om dykk bur på mindre plass, har dykk ikkje det? Eg er i Bergen og der me stor legevakt.
 
Forferdelig opplegg dere har havnet i. Håper sønnen din får smertestillende av dere da? Lykke til på røntgen.
 
Var på røntgen i dag. Kragebeinet er knekt. Men var ett rent brudd som hadde begynt å gro riktig. Den kulen han har fått kan bli borte men den kan også bli der. Han er godkjent for bhg og kommer til å dra dit hver fredag fremover uansett fordi da er de å besøker storebarn avdelingen han begynner på til høsten. Utenom det andre jeg ikke. Blir en test i morgen. Jeg veit at han er sliten og trøtt om dagen, så jeg skal gi de beskjed om at de må ringe så fort han viser ett lite tegn på noe av det. Hvis de ikke ringer i løpet av dagen så må vi vurdere om det er trygt.
 
Klemmer Lever en skriftlig klage på barnehagen til kommunen. Da må de svare på kritikken og den manglende skademeldingen.

Skjønner godt at du føler det er utrygt i barnehagen, det skal jo ikke være slik.
 
Var på røntgen i dag. Kragebeinet er knekt. Men var ett rent brudd som hadde begynt å gro riktig. Den kulen han har fått kan bli borte men den kan også bli der. Han er godkjent for bhg og kommer til å dra dit hver fredag fremover uansett fordi da er de å besøker storebarn avdelingen han begynner på til høsten. Utenom det andre jeg ikke. Blir en test i morgen. Jeg veit at han er sliten og trøtt om dagen, så jeg skal gi de beskjed om at de må ringe så fort han viser ett lite tegn på noe av det. Hvis de ikke ringer i løpet av dagen så må vi vurdere om det er trygt.
Kulene forsvinner som regel fikk vi beskjed om da min brakk kragebeinet
Den var vel her ett par år flr den ble bortr
 
Kulene forsvinner som regel fikk vi beskjed om da min brakk kragebeinet
Den var vel her ett par år flr den ble bortr
Ok. Vi fikk beskjed om at den enten ble borte etterhvert eller at den ble permanent.
 
Klemmer Lever en skriftlig klage på barnehagen til kommunen. Da må de svare på kritikken og den manglende skademeldingen.

Skjønner godt at du føler det er utrygt i barnehagen, det skal jo ikke være slik.
Ja har mange tanker og en veldig sint familie akkurat nå. Skal bruke helgen på å roe meg ned og finne ut hva vi gjør. Men tar imot tips i mellomtiden.
 
For en fæl følelse det må være å egentlig ikke stole på barnehagen. Bedre med en klage for mye enn en for lite, så kanskje de skjerper seg!!! Stor klem <3
 
Var på røntgen i dag. Kragebeinet er knekt. Men var ett rent brudd som hadde begynt å gro riktig. Den kulen han har fått kan bli borte men den kan også bli der. Han er godkjent for bhg og kommer til å dra dit hver fredag fremover uansett fordi da er de å besøker storebarn avdelingen han begynner på til høsten. Utenom det andre jeg ikke. Blir en test i morgen. Jeg veit at han er sliten og trøtt om dagen, så jeg skal gi de beskjed om at de må ringe så fort han viser ett lite tegn på noe av det. Hvis de ikke ringer i løpet av dagen så må vi vurdere om det er trygt.

Mistenkte det var skaden. Det er vanlig at barna oppføre seg motsatt av normalen ved smerter ol. Her hadde eg bedt om møte med bhg og gitt klar beskjed til legen om at slik oppførsel frå sekretærer ikkje er greit.
 
Mistenkte det var skaden. Det er vanlig at barna oppføre seg motsatt av normalen ved smerter ol. Her hadde eg bedt om møte med bhg og gitt klar beskjed til legen om at slik oppførsel frå sekretærer ikkje er greit.
Ja men pedagogene mener noe annet. De mener han burde skriki mer hvis han hadde skadet deg ordentlig. Men nå sa de det i går og ikke sagt noe etter at jeg fortalte at det var knekt. Men sykehuset sa at reaksjonen hans var normal.
 
Ja men pedagogene mener noe annet. De mener han burde skriki mer hvis han hadde skadet deg ordentlig. Men nå sa de det i går og ikke sagt noe etter at jeg fortalte at det var knekt. Men sykehuset sa at reaksjonen hans var normal.

Det er pisspreik. Ikkje alle barn gjør det. Du får sei bullshit til bhg frå meg :laughing002
 
Har du ikke mulighet til å bytte bhg? Mulig du har skrevet det før uten at jeg har fått det med meg. Denne bhg virker ikke trygg.
 
Det er pisspreik. Ikkje alle barn gjør det. Du får sei bullshit til bhg frå meg :laughing002
Hehe. Ja mannen er med på hvert møte og da skal vi ta opp dette så de får høre det fra han også. Vår sønn skjuler smertene og jeg har problemer med å se det hver gang.
 
Back
Topp