Testene våres <3

Hadde håpet å ikke havne i desember, men det gikk som det gikk denne gangen. Håper alt går bra, det er det viktigste. Så får vi heller hoppe over ett skoleår.
 

Vedlegg

  • B6CDE6EA-C591-420F-9BA5-BA35F2AB390D.jpeg
    B6CDE6EA-C591-420F-9BA5-BA35F2AB390D.jpeg
    22,6 KB · Visninger: 27
Hadde håpet å ikke havne i desember, men det gikk som det gikk denne gangen. Håper alt går bra, det er det viktigste. Så får vi heller hoppe over ett skoleår.

Fine streker! :)

Tror forøvrig ikke at vi skal belage oss på å hoppe over et skoleår, det er de blitt veldig strenge på nå i forhold til hvordan det var før.
 
Fine streker! :)

Tror forøvrig ikke at vi skal belage oss på å hoppe over et skoleår, det er de blitt veldig strenge på nå i forhold til hvordan det var før.

Så sinnsykt irritabelt. Vi har ventet med prøving i 6 måneder ca. Og denne ene gangen klarte vi å glippe litt...så kom spiren vi ønsker oss....skal ikke klage på selve graviditeten, bare så irritabelt etter så mange måneder å unngå denne teite måneden. Jeg vet ikke hva andre tenker, vi vil i hvert fall synes det blir tøft. Desemberbarn...ikke vårt 1, 2 eller 3 valg. Jaja. Fant ut dette nå i helgen, så vi får bare håper babyen karer seg over målstreken til januar 2020.

Og med dette innlegget ønsker jeg på ingen måte å legge noe demper på alle dere andres opplevelse fremover.
 
Så sinnsykt irritabelt. Vi har ventet med prøving i 6 måneder ca. Og denne ene gangen klarte vi å glippe litt...så kom spiren vi ønsker oss....skal ikke klage på selve graviditeten, bare så irritabelt etter så mange måneder å unngå denne teite måneden. Jeg vet ikke hva andre tenker, vi vil i hvert fall synes det blir tøft. Desemberbarn...ikke vårt 1, 2 eller 3 valg. Jaja. Fant ut dette nå i helgen, så vi får bare håper babyen karer seg over målstreken til januar 2020.

Og med dette innlegget ønsker jeg på ingen måte å legge noe demper på alle dere andres opplevelse fremover.
Etter å ha prøvd i over ett år og mistet en gang på veien er jeg bare overlykkelig for at jeg er gravid rett og slett! Livet blir ikke alltid som planlagt - det erfarte jeg ganske hardt når jeg mistet sønnen min i 2015. Jeg forstår at mange prøver å unngå desemberbarn- men jeg synes alle som kan tenke og planlegge på den måten er veldig heldige! Har du negativ opplvelese før med barn født sent på året? Har ei født i slutten av oktober og hun er ganske frempå i alle fag :) barn er ganske forskjellige! Flotte streker ihvertfall. Så får vi håpe at lille holder seg inne til begynnelsen av januar siden du ønsker det :D
Jeg personlig blir bare glad om dette ender opp som en baby jeg får beholde :Heartblue:Heartpink:Heartred
 
5+0! Grensa til kjemisk er nådd og teststreken ser ut til å være sterkere enn kontrollstreken :)
Screenshot_20190422-130106_InstaSize.jpg
 
Last edited:
5+0:
img_20190423_101934-jpg.295709
 
Sikkert helt teit å være litt lei meg fordi jeg ikke får testet mer :hilarious:
 
Sikkert helt teit å være litt lei meg fordi jeg ikke får testet mer :hilarious:

Syns ikke det. :p Jeg er skuffa over at testene ikke kom før påska. Skal ta en siste digital og sikkert en strimmel samtidig, bare for å se hvordan den ser ut - og så ferdig. 8 strimler som bare blir liggende! Ikke akkurat vits å ta for å se etter stigning når jeg ser dagens test. :p
 
Endelig fikk jeg også 3+ :dance008
Tok denne i dag på formiddagsurin uten å vente 4-5 timer siden forrige gang jeg var på toalettet. Teststreken på babyplan kom før jeg var ferdig å tisse :hilarious: Er 5+1 i dag.

5+0! Grensa til kjemisk er nådd og teststreken ser ut til å være sterkere enn kontrollstreken :)
Vis vedlegget 295645

Er grensen for kjemisk 5+0? Woho! Det visste jeg ikke! Så deilig!! :gen014
 

Vedlegg

  • 0F178A11-774C-42C1-8C9B-4DA60DC4F030.jpeg
    0F178A11-774C-42C1-8C9B-4DA60DC4F030.jpeg
    26,7 KB · Visninger: 9
Tok nettopp en ny digital, trangen ble for stor. Fikk 2-3 på onsdag ( 4+1) og det er den fremdeles. Jeg er i dag 5+0. Jeg kjenner jeg får litt noia. Burde ha venta som planlagt..
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    24,6 KB · Visninger: 10
Tok nettopp en ny digital, trangen ble for stor. Fikk 2-3 på onsdag ( 4+1) og det er den fremdeles. Jeg er i dag 5+0. Jeg kjenner jeg får litt noia. Burde ha venta som planlagt..
Det er litt sjansespill når disse slår ut slik jeg har forstått det. Folk har tatt disse samme dag som de har målt hcg i blod uten at det stemmer overens. Så jeg hadde ikke bekymret meg for mye! :Heartpink
 
Det er litt sjansespill når disse slår ut slik jeg har forstått det. Folk har tatt disse samme dag som de har målt hcg i blod uten at det stemmer overens. Så jeg hadde ikke bekymret meg for mye! :Heartpink
Takk❤️ Har googlet masse nå og funnet ut det samme, at det er stort sprik. Dessuten kan jeg jo ikke garantere hvor langt jeg er på vei da jeg ikke har testet etter EL. Så må nok bare roe litt ned. Det er rart hvor tussete man kan bli av disse små svært ønskede spirene❤️
 
Så sinnsykt irritabelt. Vi har ventet med prøving i 6 måneder ca. Og denne ene gangen klarte vi å glippe litt...så kom spiren vi ønsker oss....skal ikke klage på selve graviditeten, bare så irritabelt etter så mange måneder å unngå denne teite måneden. Jeg vet ikke hva andre tenker, vi vil i hvert fall synes det blir tøft. Desemberbarn...ikke vårt 1, 2 eller 3 valg. Jaja. Fant ut dette nå i helgen, så vi får bare håper babyen karer seg over målstreken til januar 2020.

Og med dette innlegget ønsker jeg på ingen måte å legge noe demper på alle dere andres opplevelse fremover.

Vi har desemberbarn fra før og kan ikke finne noe negativt med det:) Han ligger langt foran de andre i klassen, både faglig og med tanke på å ha empati og omsorg for andre. En helt fantastisk gutt er han:Heartblue Joda, vi syns det var alt for tidlig og at han var alt for liten da han begynte på skolen bare 5 år gammel. Men det har gått helt supert:happy:
Og det var kjempekoselig å ha en liten nyfødt baby i julen:shy:

Kanskje dere vil føle det annerledes når det har sunket litt inn:happy:
 
4+6, kveld:
20190423_200737.jpg

Nå har jeg bare en digital igjen, skal prøve å spare den til helgen, for da håper jeg den viser 3+ :shy:
 
Takk❤️ Har googlet masse nå og funnet ut det samme, at det er stort sprik. Dessuten kan jeg jo ikke garantere hvor langt jeg er på vei da jeg ikke har testet etter EL. Så må nok bare roe litt ned. Det er rart hvor tussete man kan bli av disse små svært ønskede spirene❤️
Ja, man blir jo helt tussete av dette her ❤️ De er jo så høyt ønsket!
 
JAAAA!!! Endelig 3+ :Heartred

Med symptomer som begynte å dabbe av gjorde meg redd for en ny MA..

Jeg er enten 5+2 eller 5+3 i dag :Heartred
 

Vedlegg

  • 20190424_084605.jpg
    20190424_084605.jpg
    15 KB · Visninger: 11
Fikk 3+ idag, 5+2 :Heartpink
screenshot_20190424-085321_instasize-jpg.295818
 
Fikk 3+ idag, 5+2 :Heartpink
screenshot_20190424-085321_instasize-jpg.295818

Kanskje jeg tør å prøve meg på den digitale ikveld. Har jo relativt tilsvarende tester som deg mtp strekene, og er jo nesten like langt på vei (kanskje akkurat like langt og :p ). Har bare en, så sitter litt langt inne. Vet jo de kan være lunefulle. :hilarious:
 
Kanskje jeg tør å prøve meg på den digitale ikveld. Har jo relativt tilsvarende tester som deg mtp strekene, og er jo nesten like langt på vei (kanskje akkurat like langt og :p ). Har bare en, så sitter litt langt inne. Vet jo de kan være lunefulle. :hilarious:
Ifølge testene dine burde de slå ut :D ta den imorgen tidlig! Men ja, det virker som disse plutselig kan bestemme seg for å avvike fra hva de egentlig skal vise :p
 
Back
Topp