♡ Drømmen om en lykkebolt ♡ - Turkistliv dagbok

5+0 og grensa til kjemisk er passert!
Screenshot_20190422-130106_InstaSize.jpg
 
Så sterke fine tester! Tenker du å ta en digital for å se 3+ også? :)
 
Oi så fine tester!! Dette skal holde!!! :D
 
Så sterke fine tester! Tenker du å ta en digital for å se 3+ også? :)
Ja, har en digital igjen jeg skal ta ila uka :) når/hvis jeg får 3+ skal jeg gi meg på testinga.
 
Fikk 3+ idag, 5+2 :Heartpink
Og så har jeg fått meg fin termingruppebanner :D Stas!
screenshot_20190424-085321_instasize-jpg.295818
 
Last edited:
Det blir en finfin liten julebaby det :) Minstemor hos oss er født 25.12.15
Det er noe speislet med en baby i julen. Ikke helt sånn ideelt med tanke på bursdagsselskaper, og ikke så kjekt å måtte dra inn på sykehuset midt i julefeiringa (men jeg fødte hjemme så det slapp jeg) Men kanskje å få den litt før jo, eller litt etter.... tja, altså, sånn egentlig skulle jeg ønske mi hadde kommet i januar 16 som hun skulle, og begynt på skolen om 3 år istedet for 2, men når det nå engang ble sånn så fokuserer jeg på det magiske med en liten julebaby!
 
Hurra for termingruppebanner og 3+. :D
 
Det blir en finfin liten julebaby det :) Minstemor hos oss er født 25.12.15
Det er noe speislet med en baby i julen. Ikke helt sånn ideelt med tanke på bursdagsselskaper, og ikke så kjekt å måtte dra inn på sykehuset midt i julefeiringa (men jeg fødte hjemme så det slapp jeg) Men kanskje å få den litt før jo, eller litt etter.... tja, altså, sånn egentlig skulle jeg ønske mi hadde kommet i januar 16 som hun skulle, og begynt på skolen om 3 år istedet for 2, men når det nå engang ble sånn så fokuserer jeg på det magiske med en liten julebaby!
Koselig med julebaby! Termin etter eggløsning er 26.12 :) Men jeg har fått de andre 3 litt før termin så kan vel regne med at baby kommer ca en uke før om den holder seg der. Selv om alle svangerskap er forskjellige. Litt kjipt det med bursdag i jula er vel det eneste som du sier. Men jeg gleder meg alt i alt til å ha en liten nyfødt baby i juletidene! Synes egentlig det passer ganske fint jeg med verdens fineste julegave :Heartpink Gikk det fort for seg siden du fødte hjemme eller var det planlagt hjemmefødsel? :)
 
Så aldeles fantastisk å se! ❤️ Glad på dine vegne!! Hurra!! Kan jeg spørre deg, hvordan får du banner under bildet ditt?!
Man får det når man blir medlem i de skjulte gruppene her på babyverden! :D :Heartpink
 
Koselig med julebaby! Termin etter eggløsning er 26.12 :) Men jeg har fått de andre 3 litt før termin så kan vel regne med at baby kommer ca en uke før om den holder seg der. Selv om alle svangerskap er forskjellige. Litt kjipt det med bursdag i jula er vel det eneste som du sier. Men jeg gleder meg alt i alt til å ha en liten nyfødt baby i juletidene! Synes egentlig det passer ganske fint jeg med verdens fineste julegave :Heartpink Gikk det fort for seg siden du fødte hjemme eller var det planlagt hjemmefødsel? :)

Planlagt hjemmefødsel.
Vannet gikk lille julaften litt før hovmesteren men ingen rier. Jeg innså ikke at det var vannet (fornektet?) tok på bind og pyntet videre. Drt gikk i større grad sånn midt på natta så da vekket jeg mannen. Også kontaktet vi jm som skulle ha hjemmefødsel og var inne på sykehuset der hun var på vakt på morgenkvisten på kontroll. Avtale om kontroll for igangsettelse kl 21, og heldigvis rier sånn rundt 1930-20, like før vi skulle gjøre oss klare til å dra. Jm kom hjem til oss og jenta er født kl 00.02 25.12 så når det først satte igang tok det bare noen timer.
 
Så fantastisk julegave :D
Jeg har en gutt født 10.des 2017, og syns julen var kjempekoselig med en liten baby :Heartred
 
Planlagt hjemmefødsel.
Vannet gikk lille julaften litt før hovmesteren men ingen rier. Jeg innså ikke at det var vannet (fornektet?) tok på bind og pyntet videre. Drt gikk i større grad sånn midt på natta så da vekket jeg mannen. Også kontaktet vi jm som skulle ha hjemmefødsel og var inne på sykehuset der hun var på vakt på morgenkvisten på kontroll. Avtale om kontroll for igangsettelse kl 21, og heldigvis rier sånn rundt 1930-20, like før vi skulle gjøre oss klare til å dra. Jm kom hjem til oss og jenta er født kl 00.02 25.12 så når det først satte igang tok det bare noen timer.
Høres ut som en veldig flott fødsel :love7
Har alltid hatt en liten drøm om hjemmefødsel selv, men nervevraket i meg liker å være på sykehuset i tilfelle noe skal skje, tross for 3 komplikasjonsfrie fødsler bak meg. Var det en spesiell jordmor, er det ei på sykehuset som driver med slikt? :)
 
Da har jeg vært på første ul denne gangen.
Jeg er idag 6+1 ifølge mine beregninger og ble målt til 6+2 så det er jo flott. Den kommende babyen ble målt til å være litt over 1/2 cm og HJERTET SLO :happy093
20190430_170833.jpg
 
Fantastisk! :happy::happy:
 
Back
Topp