⚘ Apriltråden ⚘

Ja man bør vel ikke bråke for mye og jobbe

Ikke bråke for mye nei, men potte litt om på altanen laget ikke noe bråk. Skal ikke bråke i morgen heller. Men flytte en pallekarm eller to og ha jord fra den som står bak garasjen med kompost til ettermodning over i den jeg skal ha bed i, solde det opp i trillebår og tømme i der drt skal være. Litt jobb men ikke særlig bråk. Plante noen jordbærplanter og så sukkererter og muligens salat eller noe sånn.
Det bråker ikke Men involverer spade og trillebår og egner seg derfor ikke på langfredag synes jeg.

Ved tanke på at jeg er helt alene hjemme, hvem skulle jeg ha fått det fra?
Dog kjøpte meg noen nye joggesko på felleskortet for en månedstid siden når jeg fant de jeg trengte på salg siden mannen hadde snakket om å gi meg ny til bursdagen min og ba han sette over pengene dit :p

Men gratulerer med dagen!

Ikke bråke for mye nei, men potte litt om på altanen laget ikke noe bråk. Skal ikke bråke i morgen heller. Men flytte en pallekarm eller to og ha jord fra den som står bak garasjen med kompost til ettermodning over i den jeg skal ha bed i, solde det opp i trillebår og tømme i der drt skal være. Litt jobb men ikke særlig bråk. Plante noen jordbærplanter og så sukkererter og muligens salat eller noe sånn.
Det bråker ikke Men involverer spade og trillebår og egner seg derfor ikke på langfredag synes jeg.
Mhm det kan man jo fint:) perfekt vær til

Akkurat vært ute og gått tur. Var utrolig deilig! Hundene er helt utslitte :P

Hvordan hunder er det?:)

Vet ikke :P
De ble funnet i en søppelkasse når de var 20 dager gamle. Jeg adopterte de når de var 4,5uke. De er nok blanding av gatehund og mye annet :P
De ble funnet utenfor Athen, Hellas.

Flere enn meg som er alene i påsken? :)

Back
Topp