Skravletråd Wildcard, Slankekrigen

Vi var i Sverige i går og skulle bare ha med litt påskegodt:bag: litt snop går det ikke ann å kjøpe visstnok:rolleyes:

Haha ^^ Vi skal senere i uken, og jeg forventer at jeg ikke klarer å være fornuftig ^^ Men du vet, påska er jo godteriets høytid :D
 
Haha ^^ Vi skal senere i uken, og jeg forventer at jeg ikke klarer å være fornuftig ^^ Men du vet, påska er jo godteriets høytid :D
Det er jo det, men.... :wacky: jaja, gjort er gjort, og spist er snart spist:hilarious:
 
Denne godisspisingen altså. Vekta stiger raskt. Syklet 4 mil både i går og i forgårs og skal sykle en liten tur snart. Men selv om pulsmåleren mener jeg forbrenner langt over 1000kcal per tur, så veier det ikke opp for godteriet:facepalm:
 
Jeg knertet en pose frensh fries med et stort glass solo en kveld. Mannen fikk vel smake litt men det meste spiste jeg mens han var på fotballtrening og ser ikke bort fra at det faktisk ble to glass solo.

Det er jo nesten 1000 kallorier det. Vel, ikke helt. Men mange hundre. Og slikt gjør jeg. Så ja, ikke rart at jeg ikke går nedover... Etter påske lå det bli innstramming. Det er vel snart ny krig så vi kan begynne på nytt?
 
Ny krig hadde ikke vært så dumt nå :rolleyes:
Våger ikke tenke på hva jeg har gått opp i påsken.... :bag: 4. dag med dårlig kosthold på rad nå.. og påsken er ikke over...
 
Ny krig hadde ikke vært så dumt nå :rolleyes:
Våger ikke tenke på hva jeg har gått opp i påsken.... :bag: 4. dag med dårlig kosthold på rad nå.. og påsken er ikke over...
Jeg har gått rundt med stor oppblåst vond mage i mange dager nå. Gleder meg til å ikke være gjest lenger og bestemme mat selv!
 
Vi kan ta en minikonkurranse i krigen. Om å gjøre å gå mest ned fra tirsdag til fredag.
 
Eller ikke gå opp :bag::p
Løpet er kjørt for å ikke gå opp i påska. Grundig! Det serveres ikke ett sunt måltid etter mine definisjoner. «Kanskje vi skal ha kaker til lunsj? Hva tror du om det, Marit?»
 
Løpet er kjørt for å ikke gå opp i påska. Grundig! Det serveres ikke ett sunt måltid etter mine definisjoner. «Kanskje vi skal ha kaker til lunsj? Hva tror du om det, Marit?»

Men det var tirsdag til fredag? Altså etter påske ?
 
Løpet er kjørt for å ikke gå opp i påska. Grundig! Det serveres ikke ett sunt måltid etter mine definisjoner. «Kanskje vi skal ha kaker til lunsj? Hva tror du om det, Marit?»
Jeg er med tirsdag til fredag ✌
 
Gruer meg til å veie meg i morgen for å sjekke skadene etter all påskekosen.
 
Back
Topp