Ekle opplevelser

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Har dere opplevd noe som dere opplevde som ekkelt/skummelt og egentlig litt latterlig morsomt? :p

Jeg hadde en slik opplevelse da jeg jobbet i hjemmesykepleien i kommunen jeg bor i. Jeg satt alene inne på kontoret (de fleste hadde gått hjem for kvelden) og gjorde meg ferdig på jobb.
Døra til gangen med kontorene til sjefene stod åpen og der var det mørkt. Plutselig begynner en tlf å ringe inne på det ene (låste) kontoret og jeg holdt på å freake ut når jeg hørte ringetonen:p det var nemlig filmmusikken til halloween-filmene med Michael Myers, og den musikken syns jeg er så skummel :hilarious:
Jeg så bare for meg at nå kommer han :hilarious: pakket raskt sammen, låste, leverte nøkkel til nattevakt og dro hjem

Altså, ærlig talt. Jeg ble flau i etterkant av hvor pinglete det går ann å være :hilarious::hilarious:
 
Det var kort tid etter at jeg flyttet inn med mannen og jeg var husredd på den tiden. Han var i Nordsjøen i to uker. Det var kveld og jeg hadde lagt meg da jeg hørte en lyd, og jeg, som får mange bilder i hodet, fantaserte og derfor snek meg ut på kjøkkenet. Fant meg en kniv og ransaket hele huset :hilarious: Følte meg litt teit da jeg la meg igjen, men hadde likevel en kniv trygt plassert i nattbordsskuffen min :hilarious::hilarious: Tror den ligger der fremdeles...
 
Det var kort tid etter at jeg flyttet inn med mannen og jeg var husredd på den tiden. Han var i Nordsjøen i to uker. Det var kveld og jeg hadde lagt meg da jeg hørte en lyd, og jeg, som får mange bilder i hodet, fantaserte og derfor snek meg ut på kjøkkenet. Fant meg en kniv og ransaket hele huset :hilarious: Følte meg litt teit da jeg la meg igjen, men hadde likevel en kniv trygt plassert i nattbordsskuffen min :hilarious::hilarious: Tror den ligger der fremdeles...
Haha, det er så godt å se at det ikke bare er meg :D
 
Var på utveksling og vekket hun jeg bodde med overbevist om at det var en slange i leiligheten. Vi gikk rundt med stekepanne og brødkniv i nesten en time før jeg innså at det måtte ha vært et mareritt. Det fantes ikke slanger i det området...
 
Har dere opplevd noe som dere opplevde som ekkelt/skummelt og egentlig litt latterlig morsomt? :p

Jeg hadde en slik opplevelse da jeg jobbet i hjemmesykepleien i kommunen jeg bor i. Jeg satt alene inne på kontoret (de fleste hadde gått hjem for kvelden) og gjorde meg ferdig på jobb.
Døra til gangen med kontorene til sjefene stod åpen og der var det mørkt. Plutselig begynner en tlf å ringe inne på det ene (låste) kontoret og jeg holdt på å freake ut når jeg hørte ringetonen:p det var nemlig filmmusikken til halloween-filmene med Michael Myers, og den musikken syns jeg er så skummel :hilarious:
Jeg så bare for meg at nå kommer han :hilarious: pakket raskt sammen, låste, leverte nøkkel til nattevakt og dro hjem

Altså, ærlig talt. Jeg ble flau i etterkant av hvor pinglete det går ann å være :hilarious::hilarious:
Haha ler meg ihjel. Er nemlig sånn jeg og. Bare at jeg vet ikke om jeg faktisk hadde pakket sammen eller bare løpt derfra så fort jeg hørte det:hilarious:
 
Dette går vel under ekle opplevelser jeg ikke vet om:arghh:

De fleste vet at jeg er hysterisk redd for insekter.. og ei venninne fortalte først da vi var kommet oss vel hjem fra Syden at hun ikke hadde våget å fortelle meg at det var en kakkerlakk på rommet da vi skulle pakke...

Hun var så bekymret for at jeg kanskje kom til å se den, for da fryktet hun helt alvorlig for masse oppstyr og om vi kom til å rekke flyet hjem:oops::shy::hilarious:
 
Jeg leide en hybel i underetasjen hos ei eldre dame som bodde alene. Hun hadde skadet seg en gang ute som gjorde at hun var borte lenge på sykehus deretter rehabilitering. Så jeg var hjemme i et stort hus helt alene over en periode på 2-3 måneder. Jeg sov å våknet av at hustelefonen hennes ringte midt på natten. Jeg så på telefonen, noe jeg alltid gjør om jeg våkner på natta og klokken var 00:00. Ble litt skremt (ja jeg er pingle) men fortsatte å sove. Natten etter våknet jeg av telefonen hennes igjen, og klokken var igjen 00:00. Ble skikkelig skremt men prøvde å sovne igjen. 3 natten skjedde det samme, da pakka jeg klær til jobb dagen etter å kjørte fort som fy til pappa og sov der noen netter:hilarious: ble vettskremt.

Viste seg i ettertid at mens hennes barn og barnebarn hadde vært der, hadde et av barnebarna skrudd på alarm på hustelefonen og som standard går den på 00:00:hilarious:
 
Haha ler meg ihjel. Er nemlig sånn jeg og. Bare at jeg vet ikke om jeg faktisk hadde pakket sammen eller bare løpt derfra så fort jeg hørte det:hilarious:
Jeg begynte å gå bortover ganga mot der det ringte, derfor fant jeg ut at det var låst :p da fant jeg ut at det var på tide å komme seg hjem, fikk jo ikke avsluttet ringetonen :shy:
 
Jeg og ei venninde skulle overnatte ute i telt for første fang siden vi var små. Vi hadde slått opp telt på en liten holme ved ett vann oppå skauen her.

Satt å skravla ved vannkanten og klarte å skremme hverandre opp noe voldsomt pga en nysgjerrig skogmus...

Men da vi reiste oss kom det plutselig lyder fra inne i teltet mitt!!!! -Knitrende lyder. Vi var allerede passelig skremt. Så vi freaka helt ut.

-visste seg at det var en potetgullpose jeg hadde krøllet sammen, som sakte men sikkert glapp opp.... er det mulig...
 
Back
Topp