Pannelugg i Syden?

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Har så lyst på pannelugg! Men nærmer seg tid for enda mer varme og vi skal også til Syden. :chicken: Har du pannelugg?
 
Nei, jeg blir så svett:p Hadde på vinteren en gang, og det går fint. Men svett pannelugg er ikke noe digg...
 
Nei, jeg blir så svett:p Hadde på vinteren en gang, og det går fint. Men svett pannelugg er ikke noe digg...
Det er nettopp det som er så kjipt:p Allikevel klarer jeg ikke å slutte å tenke pannelugg! Er det mulig:p
 
Har aldri hatt problemer med pannelugg, hverken i varme eller kulde... Kanskje jeg hele tiden gikk rundt med svett pannelugg og ikke ante det? lol :p
Hehe:p Er nok forskjell på det der. Får se hvordan det blir med meg, har jo hørt det, men ikke sikkert alle merker noe, nei:)
 
Jeg personlig angret skikkelig når jeg klippet pannelugg rett før sommeren sist, var bare travelt og irriterende og panneluggen var nesten aldri ned for da ble jeg jo bare svett, så den var konstant oppe i klemme å da var liksom hele greia med pannelugg bare tull.

Vurderer pannelugg igjen selv men gjør det ikke før til høst/vinter denne gang:)
 
Jeg personlig angret skikkelig når jeg klippet pannelugg rett før sommeren sist, var bare travelt og irriterende og panneluggen var nesten aldri ned for da ble jeg jo bare svett, så den var konstant oppe i klemme å da var liksom hele greia med pannelugg bare tull.

Vurderer pannelugg igjen selv men gjør det ikke før til høst/vinter denne gang:)
Det er fint å høre den erfaringen også :) Vil ikke ha masse styr, spesielt ikke i Syden. :p Men frister likevel, hehe.
 
Jeg har hatt pannelugg i et par år nå, mest slitsomme er vind bare,luggen står rett opp :hilarious:
 
Jeg planlegger også pannelugg, men grunna dårlig erfaring med sommerlugg, så venter jeg til sommeren er over:p
 
Back
Topp