Hva var din tidligst svangerskaps symptomer?

MiaBella

Betatt av forumet
Hei.
Har akkurat hatt el og har skikkelig luft i magen nå, er det en symptom eller helt vanlig hos alle som akkurat hatt eggeløsning? Har i tillegg hodepine (om det har noe sammenheng vet jeg ikke)

Er på «jakt» etter all slags symptomer. Er nå på pp2 og håper det klaffet denne gangen *krysser fingrene*

Hva var din aller første symptomer på svangerskap? :)
 
Symptomer er som regel helt like uansett utfall.

Eneste forskjellen hos meg har vært intens stikking i livmor, begge ganger 8dpo(ivf, så helt sikker), som omtrent har skjøvet meg ned i knestående i noen sekunder og så borte igjen.
Begge gangene har jeg vært helt bombesikker på at "Ja, da blir testen positiv snart!"
 
Rart symptom men jeg har pleid å få en energiboost før positiv test. Dette har bare kommet de gangene jeg har vært gravid og ikke når jeg har lett etter symptomer.
Oljete og kvisete hud
 
Symptomer er som regel helt like uansett utfall.

Eneste forskjellen hos meg har vært intens stikking i livmor, begge ganger 8dpo(ivf, så helt sikker), som omtrent har skjøvet meg ned i knestående i noen sekunder og så borte igjen.
Begge gangene har jeg vært helt bombesikker på at "Ja, da blir testen positiv snart!"

.. ble testene positive da? :joyful:
 
Hver gang jeg har vært gravid har jeg symptomer dager før jeg har testet positivt ved forventet mens. De sier vel at man ikke kan ha det, men det slår ikke feil for meg! (Bortsett fra nå hvor jeg har alle symptomene men test viser neg på dagen for IKM;) mine symptomer har tidligere ikke vært til å ta feil av: kvalm stort sett hele dagen, ømme bryster med stikking, gråter lett og lignende. Krysser fingrene for oss begge!:-D
 
Jeg fikk ekstrem svangerskapskvalme i uke 8. Før dette merket jeg absolutt ingenting.

(Det kan nok hende at jeg merket noen småting før, uten å egentlig tenke noe særlig over det /nr.1 var ikke planlagt)
 
Rundt EL har jeg aldri kjent noe.
Hos meg kjente jeg bare at jeg følte noe var annerledes, uten at jeg helt kan forklare det. Også var jeg trøtt.. men det følte jeg kunne vært helt tilfeldig så tidlig. :)
 
Her har jeg ingen symptomer før etter ikm ca. Er gravid nå, men fikk ingen symptomer før etter jeg ventet mensen. Men når de kom var det ømme bryster og ligamentsmerter som satt kraftig gjennom hele dagen den første uken.
 
Mitt første graviditetstegn sist var at jeg fikk smerter som var helt like som menssmerter ca 5 dpo så jeg trodde jeg skulle få mensen, de gav seg ikke før jeg var 5-6 uker på vei :cat:
 
Første tegn var ekstremt ømme pupper rett rundt tiden der egget festet seg. Dette har vedvart stort sett hele svangerskapet. Har fremdeles dager hvor jeg ikke kan ta på området rundt areola.
Kraftige mensmurringer fra rett før forventet mens. Da hadde jeg alt fått svake positive tester. 9-10dpo. Ellers ingen fremtredende symptomer. Men når gullegget slapp hadde jeg voldsomt med spreng og nedpress. Ikke så mye de månedene egget ikke ble befruktet/festet seg. Den kvelden egget slapp greide jeg ikke gå skikkelig oppreist en gang.
 
Jeg lette ikke etter graviditet (var 100% uforventet) - men ting jeg bemerket meg som ganske tydelig og jeg spurte meg selv "what" før jeg tok test:

*Nattetissing. Noe så grassalt. MÅTTE opp hver morgen ca 04-05 og tisse. Ingen sjans. Trodde jeg hadde UVI. Var pregananant.
*Rar i magen. Jeg hadde noe så grassalt dårlig mage at jeg satt og holdt i ramma 2-3 dager før jeg tok graviditetstesten.

I den aller første, uønskede, graviditeten var jeg eksepsjonelt trøtt og kjempekvalm, det hadde jeg absolutt NULL av i det forrige, ønskede, svangerskapet.
 
Takker for svar!

Ulempen med symptomene er at de ligner på pms også.

Forrige syklus hadde jeg ulike symptomer men likevel kom TR.

Prøver å ikke tenke så mye og har heller ingen store forhåpninger denne pp2.

Håper bare at det ikke tar alt for lang tid til det klaffer seg.

Men merker forskjell fra forrige el og denne. Det er at jeg merker mer følsomhet rundt brystvorte, spesielt når jeg er i dusjen. Og det oppdaget jeg like etter el.

Surfet på nettet og der stod det at noen kvinner har følsomme brystvorte i/etter el. Oh damn.. Håpet på en tiiidlig symptom, hehe :) oh well..
 
Forresten. Har en cb gr test liggende her (digital med ukesindikator) - spørsmål til dere flotte kvinner, når vil dere anbefale meg å ta testen? Mensen min skal komme rundt neste helg (altså ikke nåkommende, men helgen etter). Dvs helgen i uke 17.
 
Back
Topp