Hvor mange barn?

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Hvor mange barn ønsker/ønsket du deg opprinnelig, og hvor mange barn ble/blir det?

Selv har jeg alltid ønsket meg tre, har fått ett nå, og håper på i alle fall to
 
Aldri satt ett tall, men minst to, helst tre.
Fikk første uten hjelp.
Blir totalt 4 barn viss alt går bra, 16+1 med tvillinger. Tre av de ble til med ICSI.
Vært veldig heldig!! 1 uttak og 3 barn (ett tvillingpar).
 
Ønsker meg to eller tre og det har vært sånn hele tiden. Kanskje urealistisk med tre siden vi kun har en og alderen nok gjør at tre ikke blir realistisk hvis vi må gjennom ivf for to søsken til.. Håper inderlig på to iallfall :)
 
Ønsker meg to eller tre og det har vært sånn hele tiden. Kanskje urealistisk med tre siden vi kun har en og alderen nok gjør at tre ikke blir realistisk hvis vi må gjennom ivf for to søsken til.. Håper inderlig på to iallfall :)
Krysser fingrene for at dere får i alle fall to :happy:
 
Ønsker meg to eller tre og det har vært sånn hele tiden. Kanskje urealistisk med tre siden vi kun har en og alderen nok gjør at tre ikke blir realistisk hvis vi må gjennom ivf for to søsken til.. Håper inderlig på to iallfall :)
Krysser fingrene for at dere får i alle fall to :happy:
 
Før jeg traff mannen ville jeg ikke ha barn.
Så snakket vi om to, maks tre.
Nå snakker vi om å gi oss hvis vi lykkes med PGD behandling, da har vi en hjemme og to som ikke kunne bli med hjem fra sykehuset :Heartred
 
Vi har alltid sett for oss to, og hvis alt går bra nå, så blir det det ❤️ 17+0 med risikosvangerskap nå, så ikke helt trygg enda.
 
Drømmen var 3, men det blir nok bare 2 om vi i det hele tatt får en til
 
Aldri satt ett tall, men minst to, helst tre.
Fikk første uten hjelp.
Blir totalt 4 barn viss alt går bra, 16+1 med tvillinger. Tre av de ble til med ICSI.
Vært veldig heldig!! 1 uttak og 3 barn (ett tvillingpar).

Herrrrrlighet! Så utrolig!

Har ikke fått med meg at du skal ha tvillinger!

Er det en eller toeggede?

To gg, men denne gangen skal det bli hele vegen!

Hjertelig tillykke! Når skal du til oul? Får vi se bilde?
Hurraaaa!
 
Herrrrrlighet! Så utrolig!

Har ikke fått med meg at du skal ha tvillinger!

Er det en eller toeggede?

To gg, men denne gangen skal det bli hele vegen!

Hjertelig tillykke! Når skal du til oul? Får vi se bilde?
Hurraaaa!
Føles ganske utrolig ja :) Sjansen er jo såå liten, å så skjer det to ganger, på rad!

De er eneggede. OUL på fredag faktisk. Ja, når jeg har komt så langt må begge henge med helt til mål.

Blir nok ett bilde eller to i dagboken min inne på skjult på ass. bef :)
 
Føles ganske utrolig ja :) Sjansen er jo såå liten, å så skjer det to ganger, på rad!

De er eneggede. OUL på fredag faktisk. Ja, når jeg har komt så langt må begge henge med helt til mål.

Blir nok ett bilde eller to i dagboken min inne på skjult på ass. bef :)

Jeg leste et sted at de har en teori om at det er noe i enkelte menns sæd som får egget til å dele seg ekstra. Kanskje mannen din har supersæd ?! :joyful::dummy::dummy::joyful:
 
Jeg leste et sted at de har en teori om at det er noe i enkelte menns sæd som får egget til å dele seg ekstra. Kanskje mannen din har supersæd ?! :joyful::dummy::dummy::joyful:
Hahah:hilarious: Vel... den sæden var hele årsaken til at vi måtte gjennom ivf, men hvem vet? Kanskje de bare trengte hjelp til å finne egget? :hilarious:
 
Har alltid drømt om tre, men har bare to. Vi har ikke gitt treern heelt opp enda, men to er uansett et fint tall :)
 
3. Spørs om vi rekker det. Er 34 nå med ei lita på 8 mnd. Planen var jo å få første før jeg var 30....;)

Men håper på 2 da:)
 
Last edited:
Ønsket 4 barn. Men siden vi slet så lenge og jeg allerede har mistet en engel så tror jeg nok at 4 ville tatt alt for lang tid, og kanskje tilogmed for mange forsøk. Går det denne gangen i orden. Så blir jeg å prøve på en til, slik at snipp får seg et søsken, kommer det flere så skal jeg ikke skrike da heller. Men håper han slipper å vokse opp bare med englesøsken.
 
Ønsket meg 2, har 1. Så får vi se hva som skjer videre :)
 
Back
Topp