Hva strikker/hekler du?

Så koselig.
Har akkurat hentet hjem garn og tenker lage hentesett. Er dårligere til å strikke enn til å hekle men nå skal det prøves :)

Kjøpte du mønsteret herfra og var det bra og oversiktlig?
https://www.ravelry.com/patterns/library/rabbleromper---pbelromper

jeg kjøpte av rillerundt. med det er nok samme oppskrifta. min er på norsk.

anbefaler å lese hele oppskriften før du begyner med fellingen. jeg gjorde noen feil som jeg ikke fikk med meg. :p

lykke til og god påske.
 
jeg kjøpte av rillerundt. med det er nok samme oppskrifta. min er på norsk.

anbefaler å lese hele oppskriften før du begyner med fellingen. jeg gjorde noen feil som jeg ikke fikk med meg. :p

lykke til og god påske.

Thank you :)


Skal se til å lese hele for jeg må innrømme jeg ikke har gjort det :)
 
Ønsker å strikke en jakke i str 0-3 mnd med strikkefasthet 22-23. Noen forslag til hvilken?
 
Flinke damer:) tenkte å strikke romper, har laga en fra paelas som babyborn fikk. Men jeg er langt fra noen god strikker... å vet at jeg må ta det når jeg er alene hjemme:p
men sånne små søte sokker blir det nok mange av vil bare vite kjønn først så ikke alle blir hvit.. trenger ikke å tenke da:hilarious:
 
Flinke damer:) tenkte å strikke romper, har laga en fra paelas som babyborn fikk. Men jeg er langt fra noen god strikker... å vet at jeg må ta det når jeg er alene hjemme:p
men sånne små søte sokker blir det nok mange av vil bare vite kjønn først så ikke alle blir hvit.. trenger ikke å tenke da:hilarious:

Hvilke sokker er det du skal strikke? :)
 
Kjøpte du oppskriften fra Ravelry og er du fornøyd med oppskriften, eller kjøpte du fra et annet sted?

Er ikke så veldig flink men tenker å prøve meg på det, ble så frista da jeg så din <3
Jeg kjøpte fra raverly :) er veldig fornøyd:)
 
Hva strikker dere på nå? :)
 
Jeg begynte med hentesett og jakke er nesten ferdig,neste er bukse :)

IMG_20190505_171000.jpg
 
Skulle ønske jeg kunne strikke ordentlig.. Kan legge opp masker, og strikke skjerf thats it.. heldigvis så strikker svigermor, så jeg kan sende bestillinger til ho :)
 
Så fin! Dette settet skal jeg også ha som hentesett :)
Det er merinoull men jeg håper at det blir ikke for varmt,vi bor i Trondheim og i august/september det kan bli 10grader og regn:p
 
Det er merinoull men jeg håper at det blir ikke for varmt,vi bor i Trondheim og i august/september det kan bli 10grader og regn:p

Jeg skal ha den i lanett babyull. Tror det går helt fint hele året, bortsett fra på det aller varmeste. Jeg har termin helt i slutten av september da, kan vel kanskje være litt varmere i starten :)
 
Skulle ønske jeg kunne strikke ordentlig.. Kan legge opp masker, og strikke skjerf thats it.. heldigvis så strikker svigermor, så jeg kan sende bestillinger til ho :)

Det klarer du fint å lære deg :) Jeg lærte meg å strikke ved hjelp av videoer på internett, grupper på facebook og telefoner til mamma :)
 
Back
Topp