⚘ Apriltråden ⚘

God morgen :happy: så deilig å dra seg litt :D her driver ungene og leker, mens jeg drikker litt kaffe (greit når de kan leke for seg selv og ikke trenger meg hvert minutt). Senere skal jeg og ungene på besøk til svigers :)
Hva jobber du med?
Bestandig kjekt når ungene kan drive på litt for seg selv! Greit å få ha morrakaffen i fred i alle fall

Jeg jobber på bensinstasjon :)

God morgen

Ungene har stått opp, jeg har skåret opp eple og banan til dem, frokosten drøyer litt. Vi skal handle litt, rydde litt, vaske og brette klær, og kanskje få satt opp trampolina.
Gøy med trampoline:D

Gøy med trampoline:D

Ja, alle tre ungene har mast en uke så jeg satser på at den kommer opp i løpet av helga.

Jeg er alene hjemme med fem mens mannen jobber de dagene før påske neste uke så greit å ha trampoline

Jeg likte den gule godt :happy: men passer ikke så godt gul, så jeg selv hadde nok gått for den blå :p

Rydder yttergangen. Bort med vintersko og jakker og dessuten tømte jeg garderobene til ungene i bhg og skole i går så det flommet over. Nesten ikke fremkommelig

Ja, alle tre ungene har mast en uke så jeg satser på at den kommer opp i løpet av helga.

Jeg er alene hjemme med fem mens mannen jobber de dagene før påske neste uke så greit å ha trampoline
Åh hoi da er det greit å ha noe å gjøre, som man og får ut energi på :angelic::)

Jeg likte den gule godt :happy: men passer ikke så godt gul, så jeg selv hadde nok gått for den blå :p
Sant. Jeg går alltid for sort eller lilla så trenger å gå utenfor komfortsonen

Mente "med dem" ikke "med fem" de er bare tre. Men likevel godt å ha
Ååh, ja men det kunne fort vært fem og :happy: tre, eller fem. Energi må jo ut og trampoline er gøy for nesten alle aldre vil jeg påstå :)

Back
Topp