Ultralyd

Huff.. Skjønner det godt! Men siden du er så kvalm så har babyen det helt supert sies det:love7
De sier så, og derfor har jeg ikke stresset over det.. magen vokser og jeg er kvalm på niende uke, så alt er sikkert tipptopp:laughing002
 
Her har vi ikke vært på noen enda, skal på tul i uke 14 for å se hvor friskt fosteret er, utenom det så venter vi til oul.
 
Var på tul rundt uke 7 for å berolige meg selv om at det var noe inni magen, og skal neste uke :) da blir det ikke mer før oul 9 mai :)
 
Bare 4 dager til TUL :D vi har ikke vært enda, så gleder meg!
 
Har ikke vært på TUL og blir heller ikke noen før OUL. Så spent allerede og OUL er ikke før 23. mai :hilarious:
 
God fredag! :happy::happy::happy: Hvor mange ultralyder har dere vært på? (Eller kommer til å dra på før OUL)
Har lyst til å ta en ultralyd når jeg har passert 12 uker men er bare 2 uker siden siste. (Pga blødninger)
Jeg er i uke 13 nå, og har hatt 3 ultralyder :D Skal ha en til før ordinær :D
 
Det gikk helt supert på ultralyd. Ble satt frem to dager igjen :happy: (Ble det sist også) Nå fikk vi også vite kjønnet! Det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt :hilarious: Alt så normalt og fint ut. Hurra! Starter på uke 14 i morra :smiley-bounce016
 
Vi var i går :)

Jeg har bakovervendt livmor, så han strevde fælt med å få sett godt nok, baby lå så langt nede. Han valgte derfor å ta en vaginal ul. Da så han straks mye bedre!!
Alt så helt perfekt ut, nakkefolden var veldig slank og fin, babyen hadde allerede neseben, og den strakte ut hendene. Det var visst positivt ifht kromosonfeil. Alt av organer så også så bra ut som det kunne. Helt utrolig hva han ser på den skjermen altså!! Med 2d bilder, 3dbilder og video, til og med blodgjennomstrømning kom opp som noe som liknet lynnedslag . Sjuke greier!
Litt tidlig, 12+3, men han trodde det var jente. Og det tror jo jeg og!
 
Det gikk helt supert på ultralyd. Ble satt frem to dager igjen :happy: (Ble det sist også) Nå fikk vi også vite kjønnet! Det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt :hilarious: Alt så normalt og fint ut. Hurra! Starter på uke 14 i morra :smiley-bounce016
Vil du dele kjønnet da? :D godt å høre at alt var fint ❤️
Vi var i går :)

Jeg har bakovervendt livmor, så han strevde fælt med å få sett godt nok, baby lå så langt nede. Han valgte derfor å ta en vaginal ul. Da så han straks mye bedre!!
Alt så helt perfekt ut, nakkefolden var veldig slank og fin, babyen hadde allerede neseben, og den strakte ut hendene. Det var visst positivt ifht kromosonfeil. Alt av organer så også så bra ut som det kunne. Helt utrolig hva han ser på den skjermen altså!! Med 2d bilder, 3dbilder og video, til og med blodgjennomstrømning kom opp som noe som liknet lynnedslag . Sjuke greier!
Litt tidlig, 12+3, men han trodde det var jente. Og det tror jo jeg og!
Godt å høre at alt var supert ❤️
 
Jeg var på en på sykehuset 9+1 pga blødninger. Deretter var jeg 11+3 og 12+1 for å få sjekket nakkefold, han vi var hos 11+3 ville ikke sjekke det så derfor ble det 12+1 i tillegg. Også var vi 15+0 og. Neste er OUL 19+2. Håper jeg snart begynner å kjenne liv slik at nervene kan roe seg litt. Imponert over dere som klarer å la være å dra på TUL.
 
Back
Topp