⚘ Apriltråden ⚘

Jøss aldri hørt om foreldremøte på morningen før
Har hatt noen problemer på trinnet til frøkna og hadde et foreldremøte på kvelden forrige uke.
Hadde et oppsamlingsmøte nå for de som ikke kunne delta

Håper du fikk sove litt mer og slipper oppgaver hele 17.mai:)

Jeg sovnet etterhvert og sov en time tid til eller noe sånn. Oppgaver HELE 17. mai blir det ikke, men får jeg andre vakt som jeg håper er det da altså frokost og påkledning av ungene hjemme, oppmøte til tog, trolig gå bak korpset og plukke noter og knytte skolisser ved behov, "fri" til å være med ungene = se på underholdningen, dvs kjøpe is og lodd, ETTER at jeg har forsynt alle kioskene med penger da sikkert. om ikke første-vaktene tar det, men jeg er kasserer så sikkert ikke. Veklsepenger må oppbevares et trygt sted frem til kioskvaktene er på plass.

Deretter er jeg "på vakt" med å rydde, følge opp kjøkkenet og kioskene, for kaker og annet og vekslepenger og hva annet som må til. Og plukke boss. Og være med på oppryddingen sammen med den klassen som har ansvar for opprydding etterpå, alt av stoler og bord og alt boss ikke minst, både sekkene og det som flyter, og kioskvarer tilovers/retur, også da altså kontantene.

Mulig mannen får ta med seg ungene hjem om de ikke orker vente til dette er ferdig, men da får de enten ta med pengene eller så må han komme og hente meg igjen, for jeg bærer ikke det hjem, det blir tungt.

Vet enda ikke om vi evt har mine foreldre som middaggjester, husker ikke hvem det er sin tur, de veksler på å være hos meg og min bror men i fjor hadde hun lungebetennelse så de dro hjem etter å ha sett togene. (Ja, toget på vår skole og der min bror sine unger går, går sånn at man rekker begge. Noen av musikantene skal nemlig gå i begge.) men i så fall kan evt pappa hente meg om det passer sånn. Eller noe. Vet ikke. Vi får se hvordan det blir. Jeg kan evt ha en bil på skolen men den må kjøres bort på morgenen da, og vi har ikke oppmøte på skolen og jeg har ikke morgen-vakten, så det blir da å kjøre bort en bil for å ha hjem, det har vi av og til hatt en da mest fordi mannen har vært på skolen kl 8 et par år og da kjørt bort og gått hjem.

Heia, går i ett her. Legging nå. Ønsker alle en fin kveld:)

Back
Topp