Oss testetøser imellom

Hei dere, jeg er helt fersk på dette med el testing og lurer på litt forskjellig som dere kanskje kan hjelpe meg med?

Når regnes 1dpo sin start?

Hvor mange ganger per dag tester dere og rundt hvilke klokkeslett er det eventuelt best å teste?

Vedlegg

• 13.jpg
    13.jpg
    14,8 KB · Visninger: 144
Dere som kun bruker tidlig test, hvem dpo tenker dere at det ikke er håp for spire? Har ikke testet siden 9 dpo med tidligtest og den var helt blenda. Venter mensen på tirsdag <3

Har hatt 6 kjemiske og en sa siden vi begynte å prøve å lage et søsken, så please vær 100% ærlige :angelic: Er nederste testen her (A1 test, bare tatt av plasten) for svak for 13 dpo?
Clearblue er 11 og 13 dpo, nederst.
De øverste er 10 og 11 dpo.

Er helt sikker på dpo da dette var et ivf forsøk:Heartred
Er livredd svake streker etter så mange kjemiske graviditeter. Tok også babyplan strimler på 10 og 11 dpo, som viste en svak stigning, men streken på dem er knapt synlige, så tipper jeg har fått et dårlig parti, for clearblue streken var veldig synlig 11 dpo.

Del gjerne 13 dpo bilder for å vise❤️
Er så lei meg, for jeg klarer ikke nyte! Har lite symptomer, og gråter masse.. Skal ringe legekontoret å prøve å tigge meg til en blodprøve i morgen!
Jeg syns det der ser veldig lovende ut. Kan dele bilde av mine clearblue på den tiden, noe sterkere, men ikke langt unna. Jeg har trua !!

Vedlegg

• inCollage_20190322_065356027.jpg
    inCollage_20190322_065356027.jpg
    27,8 KB · Visninger: 92
Har hatt 6 kjemiske og en sa siden vi begynte å prøve å lage et søsken, så please vær 100% ærlige :angelic: Er nederste testen her (A1 test, bare tatt av plasten) for svak for 13 dpo?
Clearblue er 11 og 13 dpo, nederst.
De øverste er 10 og 11 dpo.

Er helt sikker på dpo da dette var et ivf forsøk:Heartred
Er livredd svake streker etter så mange kjemiske graviditeter. Tok også babyplan strimler på 10 og 11 dpo, som viste en svak stigning, men streken på dem er knapt synlige, så tipper jeg har fått et dårlig parti, for clearblue streken var veldig synlig 11 dpo.

Del gjerne 13 dpo bilder for å vise❤️
Er så lei meg, for jeg klarer ikke nyte! Har lite symptomer, og gråter masse.. Skal ringe legekontoret å prøve å tigge meg til en blodprøve i morgen!
Dette er jo skikkelige babystreker ❤️ :-)

Back
Topp