Symptom-tråden

Det er bare å sende den over, er redd du går et litt snevert kosthold i møte! Håper du liker eple og knekkebrød :)
Hvis vi deler 50/50 på min appetitt så går det greit. Litt nachos, kake, eple og knekkebrød f.eks.?
 
Trøtt trøtt trøtt. Urolige bein
 
Noen andre som har hatt litt farget utflod? Den er ikke brun og ikke helt rosa heller. Fikk litt på papiret etter dobesøk, ikke i trusa. Ble veldig engstelig da jeg har opplevd en MA for et år siden. Er 11+2 i dag.
 
Noen andre som har hatt litt farget utflod? Den er ikke brun og ikke helt rosa heller. Fikk litt på papiret etter dobesøk, ikke i trusa. Ble veldig engstelig da jeg har opplevd en MA for et år siden. Er 11+2 i dag.
Nei ikke denne gangen, men forrige gang opplevde jeg det samt blødninger. Var morkaka som lå i nærheten av åpningen hos meg.
 
Noen andre som har hatt litt farget utflod? Den er ikke brun og ikke helt rosa heller. Fikk litt på papiret etter dobesøk, ikke i trusa. Ble veldig engstelig da jeg har opplevd en MA for et år siden. Er 11+2 i dag.

Her var det plutselig Mye mer utflod enn vanlig siste dagene, og litt gulaktig.
 
Noen andre som har hatt litt farget utflod? Den er ikke brun og ikke helt rosa heller. Fikk litt på papiret etter dobesøk, ikke i trusa. Ble veldig engstelig da jeg har opplevd en MA for et år siden. Er 11+2 i dag.
Det har jeg gjort, flere ganger. Skjedde også når jeg var innlagt, legen sa det var ufarlig så lenge det ikke var smerter eller kom mye blod :Heartred
 
Men det gikk bra? Jeg har vært på do et par ganger til i dag, og da har det ikke vært noen ting.
Ja det gikk veldig bra! Den flyttet seg litt oppover, og jeg fikk en flott gutt i 2015 :) Bra at det ikke har kommet noe mer da. Du har ikke trent, anstrengt deg eller hatt sex eller noe?
 
Våkner to ganger hver natt for å tisse nå.
Bekkenet kjennes bedre og bedre nå...
 
Våkner to ganger hver natt for å tisse nå.
Bekkenet kjennes bedre og bedre nå...
Jeg har vært oppe fire ganger de siste to nettene. Det håper jeg IKKE er en trend som varer svangerskapet ut...
 
13+4 i dag :) Sulten HELE tiden, halsbrann, ymse rygg- og hoftevondt og voksende pupper :p Den sinnsyke trøttheten er mye bedre nå, greier faktisk å gå fra sofa til kjøkken uten å sovne på veien!

Ellers har jeg fått mage, og nå er jeg ikke i tvil om at det er babyen :D Tror muligens jeg har kjent noe bevegelse også? Kjennes ut som en liten klinkekule som snurrer rundt :)
 
Ja det gikk veldig bra! Den flyttet seg litt oppover, og jeg fikk en flott gutt i 2015 :) Bra at det ikke har kommet noe mer da. Du har ikke trent, anstrengt deg eller hatt sex eller noe?
Godt å høre! Vi hadde sex for et par dager siden, ikke noe etter det.
 
Akkurat nå er det kvalmen som er det verste :hungover: Vanskelig å fungere... Trodde det skulle roe seg når jeg nærmet meg 3 mnd, men foreløpig har det bare blitt verre. :yuck: Tre dager igjen før jeg er 12 fullgåtte :) Leste et sted at sannsynligheten for å spontanabortere var mye mindre om man slet en del med kvalme, så jeg trøster meg med det :joyful:
 
Back
Topp