Vogn

Jeg har mini, brukt som sovevogn her hjemme og ekstra til minstemann fra han var 2.
Så har valgt elite fordi den har størst og lengst liggedel av de :) jeg har hatt to store gutter, og med pose i så er det greit å ha en som er stor :) og gidd ikke bruke 10.000 på en vogn du kun bruker 1 år fordi den ikke er praktisk og «for fin» til å ha i barnehagen.
Vognen er til for å brukes
Absolutt enig. Har City Mini GT. Digger den.
 
Er det noen som har prøvd Britax sin vogn? :)
Vi hadde tfk joggster twist til begge de to eldste. Var ganske praktisk med bremse på håndtaket
Vi har mer eller mindre bestemt oss for Britax smile 2. Kjenner flere som er fornøyde med den og har fått testet den litt. :) Syns den virker bra! Liker at det er god plass i den kurven under, at barnet er plassert litt høyt i vognen, lett å styre osv. I tillegg syns jeg prisen er grei.
 
Vi har mer eller mindre bestemt oss for Britax smile 2. Kjenner flere som er fornøyde med den og har fått testet den litt. :) Syns den virker bra! Liker at det er god plass i den kurven under, at barnet er plassert litt høyt i vognen, lett å styre osv. I tillegg syns jeg prisen er grei.
Vi så på den til førstemann, men ente opp med Britax Go Next. Den føltes mer solid, ikke så plastikk i følelsen, og fjærene kjentes bedre ut. Men Smile er sykt mye billigere, så det er jo et viktig argument sånn i seg selv.
 
Jeg har kjøpt vogn i dag. Tanken var egentlig å kjøpe brukt og å vente til nærmere termin, men nå var denne vogna på tilbud. Håper jeg, samboeren og bebyen blir fornøyd med den. Har pratet med andre som er det så da er det bare å håpe. Ny og fin er det ivertfal synes jeg :)
 
Har kjøpt baby jogger City elite, da den er veldig fin til turer :) Å kjøpesenter for den saks skyld, men der er vi ikke så ofte.
Så tror jeg det blir en gammel simo med mye sprett for å ha hjemme :)
Vi har babyjogger city elite etter datteren vår, utrolig fornøyd med den vognen :)
 
Jeg har kjøpt vogn i dag. Tanken var egentlig å kjøpe brukt og å vente til nærmere termin, men nå var denne vogna på tilbud. Håper jeg, samboeren og bebyen blir fornøyd med den. Har pratet med andre som er det så da er det bare å håpe. Ny og fin er det ivertfal synes jeg :)
Hvilken vogn kjøpte du? :)
 
Jeg har lyst på en emmaljunga mondial, syns den er litt penere i kalesjen enn Edge. Men syns det er dumt at mondial kun har vogner med tekstil og skinn, kunne tenke meg kun tekstil. Liker veldig godt den som er skinn og grå men vet ikke hvor greit det er med hvitt skinn.
Syns den ser finest ut med fire faste hjul men er bedre å trille med svingbare hjul.
Jeg har mondial i hvitt skinn, eller i creme. den er like fin i skinnet etter mange år:)
 
Vi har kjøpt en brukt Stokke Trailz. Den hadde sprukket håndtak, men da jeg skulle kjøpe nytt fikk jeg beskjed å reklamere. Har sagt i fra at vi ikke hadde kvitering eller noe, men det gjorde visst ingenting. De hentet vogner, fikset håndtaket og hjula forran (var visst noe feil med de også). Fornøyd!!!!
 
Vi har kjøpt en brukt Stokke Trailz. Den hadde sprukket håndtak, men da jeg skulle kjøpe nytt fikk jeg beskjed å reklamere. Har sagt i fra at vi ikke hadde kvitering eller noe, men det gjorde visst ingenting. De hentet vogner, fikset håndtaket og hjula forran (var visst noe feil med de også). Fornøyd!!!!

Det var jo helt super service! Kjempeflott. :D
 
Vi har kjøpt en brukt Stokke Trailz. Den hadde sprukket håndtak, men da jeg skulle kjøpe nytt fikk jeg beskjed å reklamere. Har sagt i fra at vi ikke hadde kvitering eller noe, men det gjorde visst ingenting. De hentet vogner, fikset håndtaket og hjula forran (var visst noe feil med de også). Fornøyd!!!!
Wow for en service! :)
 
Vi så på den til førstemann, men ente opp med Britax Go Next. Den føltes mer solid, ikke så plastikk i følelsen, og fjærene kjentes bedre ut. Men Smile er sykt mye billigere, så det er jo et viktig argument sånn i seg selv.

Syns ikke smile virker så plastikk i følelsen jeg :)
 
I går ble det kjøpt emmaljunga super viking :woot: vi er avhengig av vogn som vi kommer oss frem med uansett vær og føre. Kjenner flere som har vært fornøyd med denne vognen! Det sto mellom denne og Edge duo (med outdoor understell), men ble super viking siden sportsdelen kan brukes mye lenger enn på Edge duo.
 
Emmaljunga mondial deluxe. ( m/de store faste hjulene)
Vi bor på landet og det var den vogna som dekker våre behov best.
Har lyst på ett enkelt understell bare for å klikke bilstolen på ved «storby shopping», men får se. Har hatt emmaljunga før og var veldig fornøyd.
 
Jeg har ikke begynt å se på vogner enda, men har merket meg at her vi bor har nesten alle bugaboo Fox. Tenker at det må være en bra byvogn når såååå mange gravide har falt ned på samme valg...
 
Jeg gikk på en liten vogn smell, som vanlig :p
Den billige simo vogna jeg skulle ha i tillegg til baby joggern ble til ei emmaljunga mondial de lux med store faste hjul til over 5000,- :facepalm::hilarious:
Men den er veldig fin ❤️:facepalm::facepalm:
 
Her ble det simo kombi vogn ( kjøpt av venninne ) god å trille, og god størrelse til voksende baby.
Fornøyd med valget foreløpig
 
Back
Topp