Foundation?

Paikaka

Elsker forumet
Julegavene 2019
Bruker du det? Isåfall hvilket merke?

Jeg sminker meg ikke mye, men litt foundation og mascara er jeg avhengig av;)

Liker ikke hvis den er for tett.
 
Bruker BbKrem til vanlig, foundation når jeg skal pynte meg litt mer :)
 
Bruker dior sin
 
Bruker ikke lengre foundation. Brukte Guerlain før, ble tett som en maske.
 
Glemte å skrive at jeg bruker maybelline sin Liquid Satin, syns den er god. Bruker primer under for å fjerne rødhet. Syns den er veldig god, sitter på lenge :) Bruker L’Oréal sin Bb Cream
 
Glemte å skrive at jeg bruker maybelline sin Liquid Satin, syns den er god. Bruker primer under for å fjerne rødhet. Syns den er veldig god, sitter på lenge :) Bruker L’Oréal sin Bb Cream

Takk for tips. Er nettopp derfor jeg bruker, Pga rødhet.
 
Bare minerals bruker jeg :)
 
Bruker Clinique Superbalanced foundation. Den er lett og gir bare et tynt lag, helt perfekt! Takler ikke å se sparkla ut.
 
Charlotte Tilbury - Light wonder og Ubran Decay Naked. Sverger til disse ;)
 
Bruker Mary Kay sin CC-Cream med pudder, og av og til MK foundation :) Har alltid lidd av foundationskrekk, men etter at jeg fant en som faktisk fungerte og var riktig hudtone ble jeg kurert. Greit å ikke se ut som en gulrot :hilarious:
 
Har sjelden tid til å bruke noe særlig sminke utenom litt mascara. Ellers bruker jeg bb cream :) synes den jevner seg fint ut i huden og det ser naturlig ut. Lenge siden jeg har brukt ordentlig foundation. Aldri funnet en som jeg synes man ser naturlig ut med. Enten er de for mørke, lyse eller så blir man oransje.
 
Back
Topp