* IKM UKE 13* 2019

Hadde også EL på dag 23 sist, men da ble syklusen 37 dager lang. Gyn mener det er for lang syklus, så får se hva som skjer om jeg eventuelt får medisin for å korte ned syklus.

Mulig det er sjanse for 2019 baby siden jeg må ha planlagt KS 3 uker før termin, men spørs om det går nå uten hjelp kommende måneden. Ble gravid med han på 3 år i april.

Hvorfor mener gynekologen syklusen ble for lang? Eller tenker har det noe å si ift lutealfase kanskje..

:wav
20190330_073553.jpg

12 dpo høy puls og høyere temp i dag, men samme dumme skyggestrek i dag. Svake mensmurringer også, så håpet er lite her nå så lenge skyggestreken ikke ble noe sterkere i dag :rolleyes:

Ingen murring eller ømme puppar, ingen symptom. Ikkje godtesjuk ein gong!

I dag hadde eg MASSE slim, utan antydning til rosa/rødt. Kan ikkje hugse å ha hatt så tjukt slim før. Minna verkeleg om EL-slim. Tenkte at verda er no rar nok til at det ikkje går an å ha eggløsning to gongar ein mnd. Så fekk pressa ut nokre dropar ekstra for test og den el-testen var så negativ som det går an. Så då er no den saken grei.

Hugsar ikkje kva dag det var, men ein eller annan dag hadde eg stikking nederst i magen på venstre side. Hadde samme stikkinga om natta etter. Såpass at eg vakna av det. Eg har liksom lyst å håpa at det var egg som festa seg. Men er redd eg skuffar meg sjølv då. Og det var jo i såfall lenge etter eggløsning.

Gratulerer så mye:talk017
Hvor mange dpo? Den var jo veldig sterk og fin:D
Takk til alle sammen for gratulasjoner :Heartbigred Jeg er ikke 100% sikker på hvor mange dpo jeg er. MEN om EL kan ha vært CD27 siden EL-testen så positiv ut CD26 vil jeg tro jeg kan være 10dpo EL noe deromkring.

Ingen murring eller ømme puppar, ingen symptom. Ikkje godtesjuk ein gong!

I dag hadde eg MASSE slim, utan antydning til rosa/rødt. Kan ikkje hugse å ha hatt så tjukt slim før. Minna verkeleg om EL-slim. Tenkte at verda er no rar nok til at det ikkje går an å ha eggløsning to gongar ein mnd. Så fekk pressa ut nokre dropar ekstra for test og den el-testen var så negativ som det går an. Så då er no den saken grei.

Hugsar ikkje kva dag det var, men ein eller annan dag hadde eg stikking nederst i magen på venstre side. Hadde samme stikkinga om natta etter. Såpass at eg vakna av det. Eg har liksom lyst å håpa at det var egg som festa seg. Men er redd eg skuffar meg sjølv då. Og det var jo i såfall lenge etter eggløsning.

Håper det var en sen EL du kjente :Heartbigred Pleier du få TR regelmessig? Med nr1 var det så og si ingen symptomer før noe murringer etter hvert. Ingen kvalme, ingen ømme pupper osv. Hadde det ikke vært for uteblitt mens så hadde jeg ikke tenkt at jeg da hadde kunne blitt gravid. Krysser for at TR ikke dukker opp og det er en liten spire

Håper det var en sen EL du kjente :Heartbigred Pleier du få TR regelmessig? Med nr1 var det så og si ingen symptomer før noe murringer etter hvert. Ingen kvalme, ingen ømme pupper osv. Hadde det ikke vært for uteblitt mens så hadde jeg ikke tenkt at jeg da hadde kunne blitt gravid. Krysser for at TR ikke dukker opp og det er en liten spire

Eg fekk max på clearblue advanced fertilitetsmonitor 15. og 16. mars, så reknar med eggløsning fann stad deromkring. Trur eg har hatt luteinfase på ca 12 dagar før. Men tok ein graviditetstest på monitoren i går og den var negativ. Er jo lov å håpa at det blir noko denne mnd, men eg har ikkje mykje tru. Håpar berre på ein kort syklus igjen, for som deg har eg hatt laaange syklusar på over 100dagar før, dog fleire år sidan. Men den siste var rekordkort på 25dagar. Med korte syklusar så får ein i alle fall fleire sjansar i året. :joyful:

Gratulerer til deg i alle fall! :) Var eit veldig fint + du fekk. Text book example.

Back
Topp