Skravletråd Krokus

Totalt 1120 poeng på utfordringen og min beste uke hittill, selv med snop sprekk søndag og tirsdag. Så veldig spent på om det vises på vekta. Krysser fingrene.

Lykke til i morgen alle sammen!
 
Totalt 1120 poeng på utfordringen og min beste uke hittill, selv med snop sprekk søndag og tirsdag. Så veldig spent på om det vises på vekta. Krysser fingrene.

Lykke til i morgen alle sammen!
Så bra jobba! Håper det gir resultater :)
 
Så bra jobba! Håper det gir resultater :)

Det gav resultater, ned 0,7. Håper jeg klarer å fortsette med endringene jeg har gjort denne uken. Er jo veldig nærme målet mitt, første delmål er 0,5kg unna og er vekta fra før graviditeten med minstemann. Hovedmålet er 2,5kg unna og er vekta før kids.
 
Altså, denne uka er jeg superskuffa of skjønner ingenting. Må begynne å skrive opp alt jeg spiser igjen, for gjør jo noe galt. Følt meg flink flere dager ift snop, og de dagene det ble var det ikke mye. Selv med begrenset trening pga sykdom må spise noe utrolig mye mer enn jeg tror. Har til og med gått rundt og følt meg tynnere de siste dagene også er jeg opp nesten 1kg! :eek: :(
 
Altså, denne uka er jeg superskuffa of skjønner ingenting. Må begynne å skrive opp alt jeg spiser igjen, for gjør jo noe galt. Følt meg flink flere dager ift snop, og de dagene det ble var det ikke mye. Selv med begrenset trening pga sykdom må spise noe utrolig mye mer enn jeg tror. Har til og med gått rundt og følt meg tynnere de siste dagene også er jeg opp nesten 1kg! :eek: :(
Håper det bare er litt vann som blir borte til neste uke :) Kjedelig når vekt og hvordan man føler seg ikke stemmer helt.
 
Vi vant denne ukens utfordring også :)Godt jobba alle sammen!!
Noen av dere andre som har lyst å lage utfordringen denne uka? Kan være siste utfordringen denne runden, spørs hvordan lagene er neste uke, så hvis noen ønsker å lage så må de benytte sjansen :)
 
Vi vant denne ukens utfordring også :)Godt jobba alle sammen!!
Noen av dere andre som har lyst å lage utfordringen denne uka? Kan være siste utfordringen denne runden, spørs hvordan lagene er neste uke, så hvis noen ønsker å lage så må de benytte sjansen :)

Jeg er på fjellet med litt ustabilt nett, men jeg likte godt utfordringen forrige uke. Kanskje bare slenge med en skritt utfordring? 25 poeng for 10000 og ytterligere poeng for hver 1000 over? Bonus om man har over 55000/60000 til sammen?
 
Jeg er på fjellet med litt ustabilt nett, men jeg likte godt utfordringen forrige uke. Kanskje bare slenge med en skritt utfordring? 25 poeng for 10000 og ytterligere poeng for hver 1000 over? Bonus om man har over 55000/60000 til sammen?
Skritt kan vi ta med :)
Kan lage utfordringen senere i dag hvis ikke noen av de andre ønsker å lage utfordringen. Kos deg på fjellet :)
 
Jeg er også på fjellet og har kun nett på badet :p Her er det sol og mye vind og plutselig snøstorm! Ikke helt det jeg håpet på ;) Forrige uke var bra, så fint med rerun
 
Jeg er også på fjellet og har kun nett på badet :p Her er det sol og mye vind og plutselig snøstorm! Ikke helt det jeg håpet på ;) Forrige uke var bra, så fint med rerun
Kos deg på fjellet! Her har det vært litt av et vær i dag, fra hagl, snø, regn, vind til sol :D
 
Da legger jeg ut utfordringen. Mye fra forrige uke og noen ting er endret/byttet ut. Håper det går bra :)
 
Jeg er også på fjellet og har kun nett på badet :p Her er det sol og mye vind og plutselig snøstorm! Ikke helt det jeg håpet på ;) Forrige uke var bra, så fint med rerun

Samme været her, så fikk ikke vært så mye ute som jeg håpet. Må ta det igjen i løpet av uka.
 
Gikk helt amok i helga med snop og popcorn :hungover: så vekta gikk opp. Heldigvis gått ned nesten alt nå og er bare ca 300gr fra forrige ukes vekt så satser på at det er borte til fredag :)
 
Slo forrige ukes poeng i utfordringen, og det selv om jeg har unna meg både boller og litt mørk sjokolade. Veldig spent på morgendagen. Har jo vært flink nå i uka, men ble mye snop og lite trim i helgen som var.

Lykke til i morgen jenter!
 
Slo forrige ukes poeng i utfordringen, og det selv om jeg har unna meg både boller og litt mørk sjokolade. Veldig spent på morgendagen. Har jo vært flink nå i uka, men ble mye snop og lite trim i helgen som var.

Lykke til i morgen jenter!
Så flink du er med poengene da!! Er spent selv på vekta i morgen. Håper jeg har klart å komme meg ned til null hvertfall. Lykke til i morgen til deg også!
 
Fikk gått et par turer i dag. Først en på 30 min og en tur på 40 min sammen med mannen, utforsket naturen rundt her. Gikk i skikkelig motvind den ene veien, skikkelig vestavind, men var godt å friskt.
 
Så flinke poengsankere dere har vært!! :)
Her var forrige ukes mystiske oppgang borte igjen, så var nok vann. Jeg skal ha mensen i morgen, og den pleier å samle vann for meg. Men, men.nå ser jeg litt lystigere på det, mistet heeeelt motivasjonen i forrige uke!
 
.
 
Back
Topp