Skravletråd Liljekonvall

Når man ikke får til å være med helhjertet, men prøver litt og feiler litt, så er det så deprimerende å se vektøkning. Lettere å takle om man liksom har bestemt seg for å drite i det. Jeg har blitt ordentlig skuffet over meg selv flere ganger når jeg har ønsket å være flink, men ikke fått det til. Håper det snur for deg snart, og at du finner ny motivasjon.

Takk <3
 
Snopbonusen gikk på ræva denne uka å. Barseltreff med sjokoladekake og potetgull på menyen. Da var det bare å gi opp :(
 
Snopbonusen gikk på ræva denne uka å. Barseltreff med sjokoladekake og potetgull på menyen. Da var det bare å gi opp :(

Jaja, du tar den neste uke :)
Det er ok å nyte livet også. Om du hafølt deg presset til å spise noe godis så hadde det vært noe annet Lykke til med vekta i morgen da. Det går sikkert bra :)
 
Lykke til alle sammen.
 
Lykke till alle sammen :)
Jeg regner med at jeg ryker i morgen, men vi får se :)
 
Jaja, du tar den neste uke :)
Det er ok å nyte livet også. Om du hafølt deg presset til å spise noe godis så hadde det vært noe annet Lykke til med vekta i morgen da. Det går sikkert bra :)

Vekta gikk greit men ville heller hatt gårsdagens vekt. Den var 500g mindre. Men det var nedgang :)
 
700 opp. Det er faktisk mye mindre enn jeg trodde jeg ville ende på. 1,8 opp på onsdag, og jeg har spist godis både på onsdag og torsdag :hilarious:
I dag kjennes det ut som om lungene er fulle av slim :(
 
700 opp. Det er faktisk mye mindre enn jeg trodde jeg ville ende på. 1,8 opp på onsdag, og jeg har spist godis både på onsdag og torsdag :hilarious:
I dag kjennes det ut som om lungene er fulle av slim :(
Det er ganske hyggelig hos wildcard også:) God bedring.
 
Var det i denne tråden det ble startet plankeutfordring? Jeg er i mål med 3 min sammenhengende nå.
 
Flere som er spent på morgendagens vekt?
 
Jeg er 1,1 kg unna målområdet mitt nå :dance011
 
Er det noen som har lyst å ta på seg å sende inn tallene for laget?
Legger man sammen hvor mange kg hver person har gått ned og hvor mange kg laget veide på begynnelsen av uka og regner prosentvis nedgang derfra, eller tar man snittet av prosentene? Siste er jo mest riktig, men har inntrykk av at det er første metode som benyttes.
 
Back
Topp