Tynt nordisk hår

Luna30

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Dere som har tynt nordisk hår, hva gjør dere for håret deres, hvilke produkter bruker dere og hva funker??:smiley-angelic001:p

Jeg har:
-sluttet å farge håret mitt
-klipper meg hver andre mnd
-bruker for tiden hårvitaminer fra hairlust, tror ikke de er bedre enn b-pluss vitaminene jeg tok før så kommer nok ikke til å kjøpe mer av hairlust eller andre hårvitaminer som blir reklamert for...
-har byttet shampoo/balsam fra KMS til love beauty and planet serien (fordi den er uten silikon osv)
-bruker hårkur fra redken og olaplex
-bruker diverse hårkremer og sprayer
 
Her funker det faktisk bra med striper. Det "stiver" av håret litt og det føles litt tykkere. Bruker lite produkter, kanskje litt volum mousse eller saltvannsspray når jeg føner det. Til hverdags har jeg en tendens til å balle det oppå hodet i en dult. Ellers prøver jeg å ikke vaske for ofte, men det går som oftest bare to dager da det veldig lett blir fett.
 
Synes kosttilskuddet fra HairLust funker veldig bra! Jeg har også alltid hatt tynt hår, men etter å ha spist disse tyggevitaminene i 3-4 måneder merker jeg faktisk stor forskjell. Merker at håret er tykkere og sterkere, samtidig som jeg føler at det har vokst fortere. De har forøvrig også silikonfri sjampo og balsam, som er sykt gode :)
 
Back
Topp