Om partneren din var utro....

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Ville du visst eller levd i uvisshet?
Om han/ho var på tinder men ikke hadde gjort noe fysisk enda også?
Jeg ville nok visst uansett selv om det hadde vært vondt. Stoler på at mannen ikke er en "sånn en" da! :)
 
Jeg hadde ville vite. Vil vite hva slags mann jeg er med. Og hadde han vært utro eller hatt intensjoner til det så hadde jeg gått fra han.
 
Jeg ville visst. Å være på tinder, selv om en ikke gjør noe, er ikke aktuelt engang...
 
Ville visst. Og ikke hatt ham som ektemann lenger. Jeg vil ikke ha en utro mann.
 
Det er vel bedre å vite enn å ikke vite? Tenk deg å oppdage det senere, etter mange år? Må jo føles som at alle de årene var løgn/falske. Vet en om utroskap så er det et valg som må gjøres, for de som ikke vet så går de jo feilaktig rundt og stoler på en som ikke bør stoles på.
 
Ville ha visst ja! Ville ikke ha levd på en løgn :sorry:
 
Ville ikke visst
Ser heller ikke på det som utroskap å barevære på tinder så det uansett ikke gjort meg noe
 
Ville vist og usikker hva jeg hadde gjort avhengig av tingene rundt
 
Vet ikke. Det ville jo ødelagt både meg og kjernefamilien.. Men samtidig så ville det vært kjipt om han var utro og forholdet var bygget på løgn
 
Jeg hadde ville vite det. Usikker på om jeg hadde gått ifra ham pga det, kom an på omstendighetene (one-night stand, forelskelse, el.).
 
Jeg vil vite. Hva f... skal man på tinder om man er gift/er i ett forhold?
 
Ville visst det, så hadde jeg gått fra han. Er man ikke den typen selv, fortjener man bedre om ene part skulle vært det! :)
 
Ville visst også hadde jeg gått fra han. Har ikke noe sammen lenger, når jeg ikke kan stole på han.
 
Jeg hadde villet vite det om han var utro. Om han har profiler diverse steder bryr meg ikke, så lenge han ikke bruker dem.
 
Back
Topp