Sjekk den barnevogna!!!

Minipie

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Mannen og jeg kjørte en liten tur i går og da oppdaget vi den fine barnevogna som trillet langs veien. Hadde så lyst å vite hvilken merke det var så mannen sa jeg sku sveive ned vinduet å spørre denne damen :hilarious:
Nå angrer jeg på at jeg ikke gjorde dette :hilarious:

Hvilken vogn har du for øyet? Gjerne legg med bilde. Kanskje det er den vognen jeg leter etter? :hilarious:
 
Denne skal vi ha!!:D

EAb
 
upload_2019-3-13_15-31-24.jpegBabyjogger city mini gt :)
 
upload_2019-3-13_15-33-55.jpeg Har denne fra før :)
 
Har ikke sett den vognen enda men guri så masse fint :rolleyes:
 
Nå ble jeg litt nysgjerrig på dine vegne, hvordan så vogna du likte ut da? xsmile2
 
Nå ble jeg litt nysgjerrig på dine vegne, hvordan så vogna du likte ut da? xsmile2

Hehe ja si det :hilarious:

Den var utrulig høy la jeg merke til, mørk grå med sort understell og tror handtakene var brune om jeg ikke tar helt feil :happy:
 
Hehe ja si det :hilarious:

Den var utrulig høy la jeg merke til, mørk grå med sort understell og tror handtakene var brune om jeg ikke tar helt feil :happy:

3 eller 4 hjul?
Eh ja, hører jo ikke til i dette terminforumet men ble nysgjerrig :hilarious:
Det er ikke Stokke trailz?
 
Hehe ja si det :hilarious:

Den var utrulig høy la jeg merke til, mørk grå med sort understell og tror handtakene var brune om jeg ikke tar helt feil :happy:

Jeg tenkte også Stokke trailz når du beskrev det her. Den kan ha brune håndtak, mørk grå, og sort understell. Men kommer ann på om det er 3 eller 4 hjul da. Hmm, dette mysterie hadde jeg lyst å løse, hehe :hilarious:
 
Hehe ja si det :hilarious:

Den var utrulig høy la jeg merke til, mørk grå med sort understell og tror handtakene var brune om jeg ikke tar helt feil :happy:

Jeg gjettet også Stokke trailz :p og neste gang, så stopper du og spør ;) så du evt kan kjøpe deg det du syns er finest ;)
 
3 eller 4 hjul?
Eh ja, hører jo ikke til i dette terminforumet men ble nysgjerrig :hilarious:
Det er ikke Stokke trailz?
Jeg tenkte også Stokke trailz når du beskrev det her. Den kan ha brune håndtak, mørk grå, og sort understell. Men kommer ann på om det er 3 eller 4 hjul da. Hmm, dette mysterie hadde jeg lyst å løse, hehe :hilarious:

Jeg gjettet også Stokke trailz :p og neste gang, så stopper du og spør ;) så du evt kan kjøpe deg det du syns er finest ;)

Seriøst?? Dere tuller?? Googlet denne og taadaaaa!

Drømmevogna lyste opp foran meg :love017

Tusen takk for hjelpen snille damer :happy093
 
Og hvordan i all verden kan dere tro at det var akkurat denne vogna når det finnes sykt mange forskjellige?? Mektig imponert ;)

Den er litt høyere enn de andre, så derfor jeg tenkte det hvertfall :D
 
Haha, så gøy! Samma jeg tenkte, fordi den er høy - og jeg vet den kan komme i brune håndtak, mørk grå, og sort understell. :D
 
Back
Topp