Skravletråd Liljekonvall

Ja du har jo rett i det. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke kan klare å holde meg på matta når det ser så bra ut. Må liksom ødelegge for meg selv ><
Takk for det ❤️
Er det ikke gjerne når vekta faktisk går nedover at suget etter å unngå vektnedgangen er størst? Kroppen vil jo ikke ned i vekt. Kan det være lettere å klare å holde seg unna ting hvis du fokuserer på at trangen etter å spise ting du ikke bør spise er et tegn på at du har gjort mye riktig en stund? Se på suget som noe positivt?
 
Er det ikke gjerne når vekta faktisk går nedover at suget etter å unngå vektnedgangen er størst? Kroppen vil jo ikke ned i vekt. Kan det være lettere å klare å holde seg unna ting hvis du fokuserer på at trangen etter å spise ting du ikke bør spise er et tegn på at du har gjort mye riktig en stund? Se på suget som noe positivt?

Hmmm. Det var en lur strategi. Jeg kan prøve den, så får vi se hvor hardt hodet jobber imot den ^^
 
Jeg har spist meg gjennom arbeidsdagen i dag. Fruktkurven står rett ved plassen min. Kunne jo vært verre ting en frukt om jeg skal tenke positivt.
 
Nok en dag med hodepine :(
Jeg trenger søvn!
Har lagt meg nå da. Skal veie meg i morgen tenker jeg, om jeg ikke feiger ut da. Jeg frykter massiv vektøkning o_O
 
Mista snop bonusen min i går. Var kaffe i bhg i går og selvsagt var det kanelboller og annet godt de serverte. Så da får det være.

Har heller vært flink å ta squats for å gjøre det bra igjen.
 
Om vi skal lage utfordring igjen. Skal vi ta squats som en del av plukk og miks?
 
Denne uka går tregt :p
Forventer mens på søndag, så mulig fare for vektøkning igjen. Håper på det beste da :)
 
Jeg synes formen blir bare dårligere og dårligere. Jeg blir mer og mer sliten, og trening er blitt tyngre. Det er jo litt feil vei da.
 
Tror nesten det bare er bedre å trekke seg akkurat nå for min del.. Vært alt for slitsomme uker, og ja trøstespiser til de grader. Svigermor har fått tilbakefall på kreften og jeg bare orker ikke, livet surrer og føler jeg bare prøver å holde hodet over vann og støtte de rundt meg og fremfor alt samboeren. Nok og riktig matinntak er totalt fraværende og samme med trening.
 
Tror nesten det bare er bedre å trekke seg akkurat nå for min del.. Vært alt for slitsomme uker, og ja trøstespiser til de grader. Svigermor har fått tilbakefall på kreften og jeg bare orker ikke, livet surrer og føler jeg bare prøver å holde hodet over vann og støtte de rundt meg og fremfor alt samboeren. Nok og riktig matinntak er totalt fraværende og samme med trening.
Lar du deg stresse av å være med? Hvis ikke kan du jo bli til du ryker ut? Håper det går best mulig med svigermor!
 
Tror nesten det bare er bedre å trekke seg akkurat nå for min del.. Vært alt for slitsomme uker, og ja trøstespiser til de grader. Svigermor har fått tilbakefall på kreften og jeg bare orker ikke, livet surrer og føler jeg bare prøver å holde hodet over vann og støtte de rundt meg og fremfor alt samboeren. Nok og riktig matinntak er totalt fraværende og samme med trening.

Det er helt opp til deg <3 Av og til kan livet virkelig være vanskelig <3
 
Har levert vekt, ryker nok med 1.3kg + men kan ikke gi opp prosjektet med å gå ned. Ja synes det blir mye stress å følge opp for øyeblikket <3
 
Har levert vekt, ryker nok med 1.3kg + men kan ikke gi opp prosjektet med å gå ned. Ja synes det blir mye stress å følge opp for øyeblikket <3

Noen ganger kommer livet i veien og da må man bare ta vare på seg selv og gi kropp og sjel den tiden de trenger :Heartred:Heartred
 
Tallene er levert :)
Jeg har faktisk ikke spist godis enda i dag :eek:
Det blir! Ungene skal legge seg om en times tid. Mammaen teller minuttene! :hilarious:
Nok å gjøre kveld, så det var veldig kjekt å få levert tallene tidlig :)
 
Gratulerer Daydream!

Jeg skal prøve å fokusere på det jeg kan gjøre noe med(min helse) istedenfor alt det andre. Må orke å leke med datteren min og tåle en ny graviditet når den tiden kommer <3 Dere er en god gjeng <3
 
Back
Topp