Skravletråd Liljekonvall

0,5kg lettere i dag enn i går
 
Jeg legger ut utfordring snart, må bare ta kveldsstellet med ungene :)
 
Jeg har fått ukesutfordringen av mannen min denne uka. Her er det bare å stå på:hilarious:
 
Oooh. Fortell :D
50stk squats med 10kg ekstravekt
20stk negative chinups
100stk knehev hengende etter armene
2*50 step up
100 push ups

Ikke plukk og miks her, men gjør alt. Det er da i tillegg til vanlig trening.
 
Last edited:
50stk squats med 10kg ekstravekt
20stk negative chinups
100stk knehev hengende etter armene
2*50 step up
100 push ups

Ikke plukk og miks her, men gjør alt. Det er da i tillegg til vanlig trening.

Hoho, kos deg :D
Men det er til sammen, ikke hver dag?
 
Enda godt når det er i tillegg til vanlig trening ^^
«vanlig trening» blir alt for sjeldent dessverre. Håper denne litt hver dag- saken kan kompensere for en manglende økt.
 
Hadde egentlig gitt opp kampen mot søtsuget, men så ble jeg sittende på dataen og plutselig gikk tiden. Så de ble poeng der. Spent på om det varer ut uka eller om det blir godis på meg i morgen.
 
Hadde egentlig gitt opp kampen mot søtsuget, men så ble jeg sittende på dataen og plutselig gikk tiden. Så de ble poeng der. Spent på om det varer ut uka eller om det blir godis på meg i morgen.
Jeg sitter og øyner ett håp om at tine lettmelk med kakao og kaffe smak ikke er snop. Den inneholder jo kun 0,2g mer sukker enn vanlig lettmelk.
 
Jeg har ikke snoppoeng lenger. Lurer på hvordan det påvirker meg.
 
Gikk på en gigasmell. Jeg lå godt an i går, men den vektnedgangen jeg forventet kan bli vanskelig å nå :(
Jaja. Jeg er syk, det er vel lov da :p
 
Gikk på en gigasmell. Jeg lå godt an i går, men den vektnedgangen jeg forventet kan bli vanskelig å nå :(
Jaja. Jeg er syk, det er vel lov da :p
Lov å gå på en smell innimellom. Det er smelle-vaner man må unngå:) God bedring!
 
Lov å gå på en smell innimellom. Det er smelle-vaner man må unngå:) God bedring!

Ja du har jo rett i det. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke kan klare å holde meg på matta når det ser så bra ut. Må liksom ødelegge for meg selv ><
Takk for det ❤️
 
Back
Topp