Barnevogn

Sniker inne hos dere, jeg kjeder meg!
Som den galningen jeg er kjøpte jeg vogn i uke 4 sist siden vi fikk 6000kr avslag. Nxt90f.
Mistet spiren, men vogna står her og er fin, og venter på spira jeg har nå :p

Vi hadde emmaljunga nxt90 til forje. Svært fornøyd med det meste, eneste jeg savnet var lengre kalesje mot sola.. kanskje det er endret nå på nyere modeller. I så fall blir det den igjen:)
Myggnettingen har eget soltrekk i tillegg, det går helt ned til føttene.
Når jeg tenker meg om så var jeg ikke så fornøyd med luftdekkene til emmaljunga, syntes de måtte pumpes jevnlig. Noen som vet om man får skum hjul?
Du kan alltids fylle dem med skum selv, sånn til bildekk. Vi har sånne competition-hjul i helgummi, de er ganske ok, slipper å tenke på punktering.

Sikler etter ny vogn, men siden jeg brukte over 10 000 kr på min forje barnevogn så blir det at vi bruker den denne gangen og. Jeg har fått høre at vognen min er billig, kanskje i billigste laget, men 10 000 kroner er penger det også
Shit, finnes det folk som synes 10 000 for en vogn er billig? Gale folk!
 
Sniker inne hos dere, jeg kjeder meg!
Som den galningen jeg er kjøpte jeg vogn i uke 4 sist siden vi fikk 6000kr avslag. Nxt90f.
Mistet spiren, men vogna står her og er fin, og venter på spira jeg har nå :p


Myggnettingen har eget soltrekk i tillegg, det går helt ned til føttene.

Du kan alltids fylle dem med skum selv, sånn til bildekk. Vi har sånne competition-hjul i helgummi, de er ganske ok, slipper å tenke på punktering.


Shit, finnes det folk som synes 10 000 for en vogn er billig? Gale folk!
Det var lurt, det skal jeg få samboer til å finne ut av :)
 
Har hatt emmaljunga edge og mondial før. Denne gangen blir det en babyjogger city elite. Må ha en som tar lite plass i bilen. Kjøpte den på babybanden nå og fikk 20%. Fikk den ny til under 5000,- Liker babyutstyr som er på tilbud
 
Sikler etter ny vogn, men siden jeg brukte over 10 000 kr på min forje barnevogn så blir det at vi bruker den denne gangen og. Jeg har fått høre at vognen min er billig, kanskje i billigste laget, men 10 000 kroner er penger det også

Hvem er det som tenker at et vogn til 10 000 er billig???
 
Valget har falt på Britax smile 2, kombivogn. Liten og stødig vogn som får plass i liten bil! :)
 
Flere i min omgangskrets Jeg var alenemor da jeg fikk førstemann også.
Hmm, jeg tenker 10 000 kr er det en vogn koster idag, men fy fader så dyrt. Synes det er mer enn nok penger og hadde absolutt ikke hatt lyst til å bruke serlig mer enn det.
 
Jeg har hatt, ro typer emmaljunga, Stokke trailz, bugaboo buffalo osv osv.. var litt vogngal med de to første kan man si. Men denne gang er valget enkelt for meg. Jeg skal ha en babyjogger city elite!
Ikke den peneste vognen, men GU så praktisk!!
Husk at det er sportsdelen på vognen dere bruker lengst. Og greit nok de andre vognene er fine, men virker ikke så gode å sove i. Og når du bruker vognen er det jo mest når ungen skal sove lur?
Denne er lang og stor og har så og si full liggestilling. God å trille og har plass til foreldre med lange bein :p. Stor kalesje, og lett å legge sammen :)
Også er jo prisen en del snillere enn de andre «design» vognene
 
Back
Topp