Gode bh-er

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Hvilke foretrekker du?
Etter amming i 13mnd så har det blitt endel heng og de gamle bh-ene er ikke like gode, syns jeg :rolleyes:
Tidligere har jeg brukt 80DD/E, men de passer ikke ordentlig på cup lengre :shy:
Så da får man investere i noen nye, og trenger god støtte. Vi har btw ikke noen steder som måler her i nærheten, da må jeg evnt kjøre en time :)
 
Jeg kjøper mine på change stort sett, men da måler de først.

Men de har vel en nettside, og der står det sikkert hvordan du kan måle selv.

Selv foretrekker jeg å bruke bh uten bøyler, så går stort sett i de uten bøyle fra kappahl...
 
Jeg kjøper mine på change stort sett, men da måler de først.

Men de har vel en nettside, og der står det sikkert hvordan du kan måle selv.

Selv foretrekker jeg å bruke bh uten bøyler, så går stort sett i de uten bøyle fra kappahl...
Skal inn og sjekke senere på siden :happy:
 
Du kan måle selv :) ta et målebånd under brystet, rimelig stramt (du skal ha Bh veldig stram der så du får godt hold)
Når du finner ut hvilken str du har rundt, så prøver du forskjellige cup’er. Cup’en skal gå til ca armhulen og puppene skal ligge godt nedi. De fleste bruker for liten cup har jeg erfart. (Har jobbet med å måle og selge undertøy til kvinner)
 
Syns faktisk Cubus sine spillefrie er gode til 85E-bryster, ikke veldig dyre og går an å bruke en hel dag uten å få vondt
 
Du kan måle selv :) ta et målebånd under brystet, rimelig stramt (du skal ha Bh veldig stram der så du får godt hold)
Når du finner ut hvilken str du har rundt, så prøver du forskjellige cup’er. Cup’en skal gå til ca armhulen og puppene skal ligge godt nedi. De fleste bruker for liten cup har jeg erfart. (Har jobbet med å måle og selge undertøy til kvinner)
De jeg har passet fint på cup tidligere, men nå merker jeg veldig godt at de er for små :sorry: ønsker jo at de skal holde seg på plass når jeg bøyer meg, og slippe å fikse på dem jevnlig :hilarious:
 
Jeg har prøvd en del forskjellige, men liker H&M sine best.
 
Change og triumph er det som funker her. Meb ingenting passer fra før ammeperioden. Ammer fortsatt da, men puppene har blitt rimelig mye slappere, så tror ikke det er enorme mengder melk der nå :p
 
Change og triumph er det som funker her. Meb ingenting passer fra før ammeperioden. Ammer fortsatt da, men puppene har blitt rimelig mye slappere, så tror ikke det er enorme mengder melk der nå :p
Det er det som er skjedd her også, lite fyll igjen i dem :hilarious:
 
Change har mye bra i mange størrelser. Ellers liker jeg disse fra Lindex, de holder det meste på plass:
1
 
Favorittene mine er fra Wonderbra, jeg har bestilt på Nelly, men de selges kanskje også på Change eller andre undertøysbutikker. Kan faktisk bruke stroppeløs bh som støtter godt og som er komfortabel, det er ikke bare bare med E-cup.
 
Back
Topp