Du vet du er gravid når...

Når du er oppriktig lei deg for at du ikke kan spise en medium stekt entrecôte... blir sittende å se på videoer på nettet som viser saftig kjøttstykker som blir kuttet opp.... JEG HAR LYST PÅ EN SKIKKELIG GOD BIFF!
 
Når du raider skaper fordi du trenger noe, men er matlei og tygggelei. Endte opp med å lage en halv pose med mexikansk tomatsuppe
 
Når du har ulvehunger :wideyed:
 
Du blir rørt av det gode i mennesker når damen i telenorreklamen får levert kokosboller på døren på hytta
 
Du blir rørt av det gode i mennesker når damen i telenorreklamen får levert kokosboller på døren på hytta
...du FÅR SÅ HIMLA LYST PÅ KOKOSBOLLER når du ser den reklamen.. :excited001 :hilarious: :bag:
 
Når du kun kan spise en matrett en gang, så er den bannlyst etterpå.
 
Når du lager en middagsliste for familien - med bare retter som du selv har lyst på -, for dagen etter å bli kvalm bare av å lese den.
Det er samboer som lager mat nå...
 
Når du har så lyst på noe å spise at du omtrent går rundt deg selv, men ingenting frister fordi du egentlig er kvalm.
 
Når du gråter av en video på Facebook av en hund som desperat vil beskytte og være med sin skadde eier :sad010:Heartred
 
Når du griner i en diskusjon fordi du føler du ikke blir hørt
 
Du vet du er gravid når du sipper av Luksusfellen :hilarious:
 
Når du alltid må låne 20 kroner av kollegaer til brusautomaten på jobben
 
Når kollegaene, samboer å familie går på tå rundt deg for at du enten blir irritert av den minste ting eller bynner å grine av av alt

Har aldri skrekke så mye i hele mitt liv som jeg har gjort de siste mnd
 
Når du ser på 113 å begynner å hylskrike når den lille gutten ringer inn om fuglen som er skadet og sier «men det e jo bare et barn, å barn fortjener og leve»
 
Når kollegaene, samboer å familie går på tå rundt deg for at du enten blir irritert av den minste ting eller bynner å grine av av alt

Har aldri skrekke så mye i hele mitt liv som jeg har gjort de siste mnd
Huff ja, kjenner meg igjen :arghh:
 
Back
Topp