Hvem kjører? Og hvorfor?

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Rettet mot par av forskjellig kjønn. Er det mannen eller damen som kjører når dere begge er med i bilen? Er det alltid en fast, eller tilfeldig? Og hvorfor er det sånn?
 
Vi bytter på.
 
Vi bytter på men skal vi kjøre langt kjører som oftest jeg, også hender det seg at mannen klager ved siden av noen ganger :p men jeg trives bak rattet og kjører en del iløpet av året
 
Som regel samboer. Jeg kjører endel i jobben, og så ble det bare slik i fht plass og bilstoler bak (den bak førersetet tar mindre plass). Kunne selvfølgelig byttet, men det har bare blitt slik :p
 
Han kjører, fordi jeg ikke har førerkort ^^
Men de jeg kjenner der begge to har førerkort så virker det som at det som oftest er mannen som kjører.
 
Bytter på det.
 
Han kjører, fordi jeg ikke har førerkort ^^
Men de jeg kjenner der begge to har førerkort så virker det som at det som oftest er mannen som kjører.

Syns også det virker slik. Vi har også fulgt med på møtende biler, om det er mannen eller damen som kjører, klart flertall på mannen..
 
Syns også det virker slik. Vi har også fulgt med på møtende biler, om det er mannen eller damen som kjører, klart flertall på mannen..

Er det noe med holdninger å gjøre, eller liker menn å kjøre mye mer enn kvinner?
 
Vi bytter på men skal vi kjøre langt kjører som oftest jeg, også hender det seg at mannen klager ved siden av noen ganger :p men jeg trives bak rattet og kjører en del iløpet av året
Bytter på det.

Avtaler dere før hver kjøretur da, hvem som sitter hvor? Også for en tur til butikken?

Her kjører mannen all småkjøring, og alltid først på langtur. Så tar jeg over hvis han evt blir sliten, eller så kjører han hele veien. Så vi har liksom «fast plass» :p
 
Avtaler dere før hver kjøretur da, hvem som sitter hvor? Også for en tur til butikken?

Her kjører mannen all småkjøring, og alltid først på langtur. Så tar jeg over hvis han evt blir sliten, eller så kjører han hele veien. Så vi har liksom «fast plass» :p
Neh, kler på oss i gangen og en av oss sier "du kjører?" ikke verre enn det :p
 
Er det noe med holdninger å gjøre, eller liker menn å kjøre mye mer enn kvinner?

Jeg vet faktisk ikke..
Hos oss liker han det best av oss, og han er ikke så glad i «passasjer oppgavene» så da blir det til at han kjører :p
 
Her er det mannen som kjører stort sett, men det er rett og slett fordi jeg ikke gidder å høre på komentarene hans:yuck: « nå må du gjøre slik» sier han kanskje, «jada jeg skulle akuratt til å gjøre det sier jeg da»

Han hadde lappen før vi møttes så i starten så var det bare han som kjørte og jeg tok lappen noen år ut i forholdet så han følte vell at han skulle «lære meg» og den uvanen klarer han bare ikke å gi slipp på samme hvor mye jeg klager på det:hilarious:
 
Vi bytter på, men på langturer kjører han mest siden jeg blir trøøøtt i bilen. Også liker jeg godt å sitte på, han blir rastløs av det :)
 
Som oftes han som kjører på langturer. Men småturer til butikken og ellers bytter vi på. På veldig lange turer bytter vi også på
 
Back
Topp