Når og til hvem vil dere fortelle at dere gravide?

Har kun fortalt mannen og en venninne. Mistet i MA i uke 10 rett før jul, så klarer ikke å glede meg eller slappe av nå, er så redd for at det skal gå galt igjen. Kommer nok til å fortelle foreldrene mine om noen uker. Forrige gang fortalte vi dem ingenting før etter at vi hadde mistet.
 
Kommer til å drøye det lengst mulig. Vet slektningene våre synes det er såå unødvendig med 3 unger. 2 holder i masse...... Så vi venter til det ikke går ann å gjemme det lengre. Fikk mage ved 10 uker med nummer 2 :nailbiting:
 
Kommer nok til å drøye det en stund, men vet ikke hvor lenge det går med nærmeste familie:p Jobb drøyer jeg med til uke 12.
 
Dere som har barn fra før, når forteller dere til dem? Har to på 3 og 5 som har SÅ lyst på småsøsken. Men tenker å vente med å si noe til ting er litt mer sikkert. Kanskje etter tidlig UL.
 
I tillegg til samboer har jeg har fortalt til to venninner. Trengte noen å lufte hodet til... jeg har også informert prosjektleder der jeg jobber (vi har veldig god kontakt), men mest fordi jeg var usikker på om jeg ville få betalt permisjon etc... var veldig viktig mtp om vi skulle beholde eller ikke.
 
Last edited:
Mannen visste det før positiv test. Håper å vente lenge, lenge før vi forteller til resten av verden.
 
Mannen visste det før positiv test. Håper å vente lenge, lenge før vi forteller til resten av verden.

Med mindre noe spesielt gjør at vi blir nødt å fortelle det tidligere, tenker vi å vente til etter OUL med å fortelle det til noen. Skjønner ikke vitsen med å fortelle til alle så tidlig :)
 
Mannen vet selvfølgelig, et par venninner og svigers :) Uansett hva som skjer er det godt å få litt omsorg, og ikke føle seg så alene
 
Dere som har barn fra før, når forteller dere til dem? Har to på 3 og 5 som har SÅ lyst på småsøsken. Men tenker å vente med å si noe til ting er litt mer sikkert. Kanskje etter tidlig UL.

Tenkte å ta han med på en av ultralydene (ikke den tidligste) så han får se selv. Ventetiden for søsken blir lang om de får vite det veldig tidlig, så tenkte å drøye det litt hvertfall
 
Dere som har barn fra før, når forteller dere til dem? Har to på 3 og 5 som har SÅ lyst på småsøsken. Men tenker å vente med å si noe til ting er litt mer sikkert. Kanskje etter tidlig UL.
Har en som blir 2 år om 1 uke, og han får ikke vite før vi eventuelt er klare for å dele med alle... For da kommer han bare til å være den som forteller det til alle :rolleyes:
 
Vi fortalte svigemor og svigersøster i dag. De pleier å være her flere ganger i uka og så dårlig som jeg blir så trenger vi støtte til matlagning og med de andre barna :confused:
 
Back
Topp